Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gister naar t-mobile shop leeuwarden en meteen met de 32Gb naar huis gegaan!! helemaal toppie!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gister naar t-mobile shop leeuwarden en meteen met de 32Gb naar huis gegaan!! helemaal toppie!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
29 december de 3GS 16gb besteld en ze komen hem 6 januari al afleveren! Dat is erg rap, super T-Mobile.
Laatst gewijzigd door newyorkert; 31-12-09 om 15:59. |
|
|||
|
|||
Ik heb de 3gs 16 gb de witte de 29e besteld en hij wordt 7 Januari bezorgt, Ik kan niet wachtten!!!
|
|
|||
|
|||
appart vandaag langs tmbile shop in het centrum van den haag geweest en daar werd me verteld dat ik een maand kon wachten als ik een zwarte 3GS 16GB wou wat is de wacht tijd via internet dan ongeveer? want ze vertelde mij dat er hoe dan ook een aantal weken wachtijd zat bij de iphone...
|
|
|||
|
|||
ik heb de iPhone 32gb zwart.
eerst bij t-mobile besteld na 4 weken bedacht ik ,dat ik ipv 16 gb toch 32 gb wilde.ze moesten hem eerst annuleren en dan weer helemaal overnieuw dus weer 4 tot 6 weken wachten.ik heb paar dagen op annuleren moet wachten.toen werd bij ons bekend dat the phonehouse en belcompany ze op voorraad hadden liggen.in ons eigen gemeente dus ze gaven groen licht en ben er gelijk een wezen halen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik woon in Utrecht, misschien is het ook wel per regio verschillend? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iphone aanschaffen via de BelCompany en bestelling annuleren bij T-Mobile. Dit is de snelste manier om in het bezit te komen van de Iphone
|
||||
|
||||
Ik kreeg straks een sms van de koerier, even ingelogd en de eerste afleverdag aangeklikt. dit is helaas pas 19 januari 2010.
ik had mijn zwarte 32Gb 6 januari telefonisch besteld, das wel sneller dan voorspelt.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 4-jan in de t-mobile winkel (alkmaar) besteld. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om online de status te checken (ben nog geen klant van t-mobile)?
|
|
||||
|
||||
ik had telefonisch besteld, maar kon ook online niks terugzien.
dus denkt dat jij dat ook niet kunt. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 16GB online bij T-Mobile besteld, maar ik kan ook geen levertijd zien hoor. Hij staat al drie dagen op "order verwerkt", maar er wordt niets gemeld over de levertijd. Ik heb bij de bestelling mn contract toch pas laten ingaan op 1 februari, dus heb er ook niet heel veel haast mee.
Aan de levertijden hier te zien ga ik er maar vanuit dat er ongeveer 3/4 weken levertijd op zit. Als ik m via de winkel zou bestellen zou het iig 4 weken duren zeiden ze.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne de 11e besteld (16gb, zwart) en kon gister al een afspraak voor aflevering maken. De eerst mogelijke datum was de 19e, vanaf de bestelling 8 dagen dus (contractvernieuwing)!
|
|
|||
|
|||
Dat is wel snel zeg!! Stuk sneller dan ik dus.. Want bij mij staat de status vandaag nog steeds op "order verwerkt".
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar misschien moet je toch even met t-mobile bellen? |
|
|||
|
|||
Kijk het nog even aan tot na het weekend, als die status dan niet veranderd is ga ik bellen.. Ik zou t niet erg vinden als ik paar weken levertijd heb, maar laat het me dan weten! Nu weet ik eigenlijk niets.. Slechte indruk voor een nieuwe T-mobile klant..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nja, als ik m maar voor 1 februari heb dan vind ik het best!
Ik kreeg gister trouwens een sms van T-Mobile dat er in de week van 20-27 januari contact met me wordt opgenomen voor de aflevering van mn telefoon. Dus hopelijk gaat de deadline van 1 februari gehaald worden.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk maar 12 dagen moeten wachten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|