internet buiten bundel?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb net een iPhone gehaald en als ik een programma opende waar internet voor nodig is, vroeg hij om wifi verbindingen die we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet buiten bundel??
Hallo!
Ik heb net een iPhone gehaald en als ik een programma opende waar internet voor nodig is, vroeg hij om Wi-Fi verbindingen die we gebruiken voor onze computer. Ik klikte op annuleren en kon toen wel op internet. Ik heb het i-abonnement bij T-Mobile. Dat betekend dan toch dat ik gewoon op het internet van m'n abbo zit? En er niet buiten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat niet op internet buiten Wi-Fi om. | Pdeb1993 | Wi-Fi | 0 | 19-10-10 14:44 |
internet gelijk in de bundel bij activatie? | bzb | Odido (T-Mobile) | 3 | 31-07-10 00:23 |
My30 for iPhone - Verbruik buiten bundel verkeerd aangerekend | memento__mori | Orange | 0 | 10-03-10 19:08 |
25 cent buiten de bundel ? te duur ! | wout76 | Odido (T-Mobile) | 12 | 10-08-08 22:05 |
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? | D0nnie | KPN | 2 | 24-02-08 22:51 |
|
|