Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, Ik zie verschillende berichten als het gaat over wanneer de Iphone is besteld en wanneer deze vervolgens geleverd is. Waar ik nu wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ordernummer in relatie met levering
hoi allemaal,
Ik zie verschillende berichten als het gaat over wanneer de Iphone is besteld en wanneer deze vervolgens geleverd is. Waar ik nu wel eens benieuwd naar ben, is hoe dit zich verhoud tot het ordernummer. Dus mijn vraag aan jullie is: Wanneer heb je besteld? Hoe heb je besteld (via de site van T-mobile, een andere site, via de winkel, of via de telefoon)? En wat is je ordernummer? En natuurlijk: wanneer heb je je telefoon ontvangen, of wacht je er nog op? Om de aftrap te geven, ik heb besteld: 30 juli via de T-mobile webshop Mijn ordernr=2231477 En ik heb behalve 2 mails net na de bestelling nog niets vernomen. Op de site bij bestelstatus sta ik nog op stap 1. Overmorgen gaat mijn abo in, dus ik hoop vandaag of morgen wat te horen. Ben benieuwd! Groet, Roger Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ordernummer: 2242889
Besteld op: 5 Augustus Hoe besteld: T-Mobile webshop Status: Nog niks gehoord na bevestigings mail met order nummer, webshop geeft stap 1 aan. |
|
|||
|
|||
thanks Patrick, dat er maar veel mogen volgen. Dan is er misschien enige lijn in aan te brengen?
|
|
|||
|
|||
7 aug online besteld bij t mobile, HOOP vandaag me order nummer te krijgen....
ze collega had het helaas laten liggen... |
|
|||
|
|||
Ordernummer: 2258954
Besteld op: 12 Augustus Hoe besteld: T-Mobile webshop Status: 18 augustus ontvangen via AMP Ik heb een witte 3gs 16 gb Laatst gewijzigd door Jane_1983; 31-08-09 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Zo dat is rap Jane! Gefeliciteerd! Niet via ING dus?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook echt raar dat het niet via volgorde gaat, ik had hem echt zo snel niet verwacht. Echt een raar systeem zeg en niet klantvriendelijk
|
|
|||
|
|||
Nou, ik betwijfel of je hem via ING dan nóg sneller had gehad. 6 dagen is toch uitzonderlijk snel lijkt me, vandaar ook mijn vraag uiteraard!
Misschien scheelt het dat je een witte had besteld...? Ik heb een zwarte 3GS besteld. Ik ga maar eens even met klantenservice bellen, maar ik denk dat ik het antwoord al weet: |
|
|||
|
|||
Of dat ik hem via ING eerder had gehad durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat het me wat euros had gescheeld
Ik zou wel even bellen als ik jou was |
|
|||
|
|||
Nou, ik heb even gebeld en ben niets wijzer geworden, het was inderdaad: ja, 8 weken meneer, nee, meneer ik kan verder niets voor u doen. Je kunt werkelijkwaar net zo goed een willekeurig nummer bellen en een weerpraatje beginnen. Dat is nog zinvoller!
|
|
|||
|
|||
Ordernummer: Geen ordernummer gekregen, zakelijk bestaande klant
Besteld op: 21 juli Hoe besteld: T-Mobile webshop Status: Eerste levering op 28 augustus mislukt (AMP kon het adres niet vinden). Tweede levering is morgenavond. |
|
|||
|
|||
Besteld: 20 augustus
Via: Tmobile Webshop Besteld: iPhone 3GS 16gb zwart Tot op heden ontvangen: e-mail als bevestiging, per post een reeds betaalde factuur. Verder nog niets vernomen. In de bestelstatus vooralsnog op stap 1. |
|
|||
|
|||
28 juli besteld, 3G S 16GB zwart... Nog steeds op stap 1.. Maar eens even de klantenservice bellen, kijken of ik kan annuleren.. Aangezien ik inmiddels al 2,5 week met een witte 32 GB 3G S loop
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen maar eens langs de andere telefoonwinkels alhoewel ik vrees dat de kans klein is dat ze nog de 3GS hebben, maarja even proberen en mocht het zijn dat ze het hebben dan ga ik terug naar de T-mobile shop om de bestelling te annuleren en die aanbetaling van 50 euro terug te krijgen.
Aangezien ik nog maar 1 week vakantie heb, wil ik het nu graag . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat vind ik keurig geregeld. |
|
|||
|
|||
Besteld: 20 augustus
Via: Tmobile winkel Besteld: iPhone 3GS 32gb zwart status: gister langs geweest en ben tweede op de lijst voor een 32gb. waarschijnlijk krijg ik woensdag een belletje. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 16 juli bestelt in de t-mobile shop in tilburg. Maar tot de dag van vandaag heb ik helemaal niks van ze gehoord.
|
|
|||
|
|||
Ik zou meteen langs gaan, heb ik al na 3 weken gedaan. En kon hem meteen meenemen...
Succes!! |
|
|||
|
|||
Ik heb die van mij nu een week, ook via de t-mobile shop. een witte 32GB, was binnen 3 weken geleverd..
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|