Geen bon bij bestelling discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone bij Apple.com besteld, en via usa2ned is hij naar Nederland verstuurd (goede service trouwens). Nu had ik in mijn pakketje alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bon bij bestelling
Ik heb mijn iPhone bij Apple.com besteld, en via usa2ned is hij naar Nederland verstuurd (goede service trouwens). Nu had ik in mijn pakketje alleen een bon van Apple verwacht, maar deze zit er niet tussen.
Is het normaal dat deze bon er niet bij zit, of moet ik hier nog even achteraan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik kreeg de bon via me mail gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Ga naar je apple account. Daar kan je hem uitprinten met serial nummers enzo.
|
|
|||
|
|||
Precies de opmerking waar ik op hoopte
Ik heb het gevonden. Super bedankt voor je antwoord! |
|
|||
|
|||
Een bon is toch niet nodig...
Een niet geactiveerde iPhone (met 'n AT&T abbo'tje) heeft toch geen garantie... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ajaa dat zou kunnen natuurlijk
Maar zulke bonnen zijn nou niet bepaald moeilijk te regelen denk.. Maar je hebt gelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? | corne64 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-08-10 14:57 |
Geen bon geen garantie | jaapieln | Odido (T-Mobile) | 5 | 06-05-10 14:52 |
Bestelling bij T Mobile | Rene K. | Odido (T-Mobile) | 1293 | 29-01-10 01:03 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
|
|