vreemde IPHONE.. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) beste... ik heb al zeker 4 maanden een goed werkende 1.1.4 8GB iphone, een vriend van me vertelde mij dat hij voor 250euri een iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vreemde IPHONE..
beste...
ik heb al zeker 4 maanden een goed werkende 1.1.4 8GB iphone, een vriend van me vertelde mij dat hij voor 250euri een iphone uit china / bangkok kon krijgen via via , hij vertelde ook dat hij er al 1 gezien had via die gozer waar die hem kon kopen en zei dat je de simkaart moest plaatsen achter het alluminium kapje aan de achterzijde van de iphone bij de batterij, hij zouw net als een nokia ofzo kunnen openschuiven mijn iphone usa.. heeft maar 1 mogelijkheid voor de simkaart en dat is aan de bovenzijde....dit is volgens mij de enige manier... zouw zijn iphone dat een neppe iphone kunnen zijn ? mvg JDJ Laatst gewijzigd door jdj86; 14-04-08 om 13:35. Reden: verkeerde volgorde vabn tekst |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is 1 van de vele neppe iPhones
|
||||
|
||||
Lol dat is een hele neppe, HiPhone is er 1 van en is veel te krijgen voor een goede 180 euro al.
|
||||
|
||||
ok mensen bedanktm
waar mensen al nietm oeten voor doen he ik zal het gelijk melden tegen die maat van me, hij zei ook dat die werkte enzo en dat er 2 versies zijn dus ik zei al tegen hem dat dat volgens mij niet kan , daarom ook dit goede Forum , voor zover ik weet heb je alleen de 8 gb en 16 gb versies toch ? thnxx mensen , |
|
||||
|
||||
Eerst had je ook de 4GB (ik heb er zo een), maar nu inderdaad enkel nog 8GB en 16GB
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zeer vreemde iphone gesprekstijd statistieken (SCREENSHOT) | Dr.Fer | iPhone algemeen | 9 | 20-10-10 20:42 |
vreemde app op iphone | soupload | iPhone Apps | 5 | 07-03-10 16:06 |
Iphone met vreemde firmware | Markless | iPhone algemeen | 6 | 08-10-09 11:57 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
|
|