Marktplaats - info aanbieders discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Via dit topic kun je bij andere iphoneclub members informatie inwinnen over Iphone verkopers op marktplaats.nl....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Marktplaats - info aanbieders
Via dit topic kun je bij andere iphoneclub members informatie inwinnen over Iphone verkopers op marktplaats.nl.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik een vraag over de verkoper Jelle. Deze staat sinds een tijdje bovenaan op marktplaats en beidt aan:
- Iphone 16GB 1.1.4 unlocked €300 - Iphone 8GB 1.1.2 sealed €280 Biedt ze goedkoop aan ivm grootschalige inkoop... Iemand ervaring met deze aanbieder? |
|
|||
|
|||
Lol..goedkoper dan inkoop..helaas "too good to be true..". Ik zou er dus niks van verwachten [als ie ze echt verkocht, had ik wel 10 16GB's gekocht om ze met winst door te verkopen] .
|
|
||||
|
||||
dat zou onder de verkoopprijs van Apple zijn.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook!!!!! |
|
||||
|
||||
Ik ga het omdraaien ik kwam bij toeval achter een Marktplaats Verkoper in de buurt van Apeldoorn - Arnhem.
Net als veel gebruikers was ik huiverig voor "Jelle- achtige - figuren" op MP. Juist daarom ben ik daar eerst thuis gaan kijken en heb er toen een (UK) besteld. Onder het motto je hoeft niks, maar ik heb/hoor prettige ervaringen inmiddels een aantal mensen door verwezen naar hem. Huidige prijzen (ca.) EUR 415 voor de 8GB, EUR 495 voor de 16GB (wijzigingen voorbehouden LOL Voor de goede orde: IK verkoop dus niks, krijg geen % of wat dan ook!! PM me voor interesse. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vanochtend een aanbieders update | josm1982 | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-07-10 13:23 |
iPhone 3GS: Ervaringen commerciële unlock aanbieders | pjtv | Unlock | 3 | 09-05-10 20:39 |
Marktplaats | QQleQ | iPhone Apps | 1 | 21-09-09 11:21 |
Update aanbieders instellingen? | Jupil | Archief | 1 | 21-07-08 05:21 |
|
|