Zeer vreemde iphone gesprekstijd statistieken (SCREENSHOT) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, dit geen photoshop oid.. Kijk zo juist in Instellingen/Algemeen/Gebruik en zie t volgende: Zoals je kan zien een belachelijk onrealistisch hoge gesprekstijd.. (4.294.963.742 dagen!!!) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
dit geen photoshop oid.. Kijk zo juist in Instellingen/Algemeen/Gebruik en zie t volgende: Zoals je kan zien een belachelijk onrealistisch hoge gesprekstijd.. (4.294.963.742 dagen!!!) Hebben meer mensen hier last van? Weet iemand of dit een bekende bug is? Heb iOS 4.1 met limera1n Alvast bedankt Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-10-10 om 12:03. Reden: geduld is een schone zaak |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan mij herinneren dat bij het herstarten van de telefoon hij bij mij de getalletjes voor "gebruik" en "stand-by" niet meer laat zien. Een keer volledig opladen verhielp dat vaak al. Heb je al eens geprobeerd je iPhone te herstarten en/of helemaal weer op te laden?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reply..!
Maar, dat heb ik idd al meerdere keren gedaan.. Maar heeft niet mogen helpen. Heel vaag probleem dit.. |
|
|||
|
|||
Dan maar nog een bump... Hoop echt dat iemand een oplossing heeft... Zit me suf te zoeken op t net maar kan t niet vinden..
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset geprobeerd, en/of herstel van de netwerkinstellingen? Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Ja, beide geprobeerd.... Zonder resultaat helaas..
|
|
|||
|
|||
haha wat voor abbo heb je wel niet
|
|
|||
|
|||
hadden ze toen al een iPhone ??????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reply!!
Maar hier hebben ze t over de usage time na t volledig opladen.. Niet over de gesprekstijd... Maar alsnog bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|