Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door miggel Gemiddelde levertijd 4 tot 8 weken. Je zult dus moeten wachten op datgene waar je niet op zit te wachten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem 3 aug besteld en ik heb m ook nog niet..
|
|
|||
|
|||
Ik neem dan aan dat jullie 'm deze of volgende week krijgen (hou me op de hoogte!).
Heb mijne op 11 Augustus besteld dus bijna mijn 4 weken. Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Tja het is hier hetzelfde verhaal besteld op 8 Aug en sta nog op standje 1.
|
|
|||
|
|||
5 augustus besteld.... Nog niks gehoord. Hoop vandaag of morgen toch wat te horen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wordt je niet vrolijk van als je al die datums ziet waarop iedereen heeft besteld...
|
|
||||
|
||||
Zodra ik iets hoor zal bij jullie ook het balletje wel snel gaan rollen..
mensen die hem op de 31ste juli besteld hebben, hebben hem al binnen, dus het moet nu snel gaan!! |
|
|||
|
|||
als ze zich bij t-mobile aan first come first served houden..
|
|
|||
|
|||
Nee doen ze niet want ING actie-gebruikers krijgen 'm binnen een week.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nog steeds niet binnen ?? Sta ook niet op AMP ?? Heb met TM gebeldt , die weten ook niks ?? Heb hem de 31 ste van juli telefonisch besteld via de Lost & Stolen procedure.
|
|
|||
|
|||
Dan lijkt me dat dat binnen een andere procedure valt dan het bestellen van een nieuwe iPhone als nieuwe klant/verlenging van abonnement...
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 3gs 16 gb 25 augustus besteld ook via lost and stolen ... dat gaat nog wel even duren dus :s
|
|
|||
|
|||
Ik ook een zwarte op 12 augustus
|
|
|||
|
|||
die heb je ook nog niet binnen ?
|
|
|||
|
|||
nee, geen e-mail, geen telefoontje, niet op aflevertijd.nl
wel een aantal keer gebeld naar t-mob.. order staat er gewoon in en ik moet gewoon wachten... |
|
|||
|
|||
ik ook nog niks maarja er zijn mensen die veel langer wachten ik wacht mijn beurt netjes af. houd ons maar op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook maar 1 besteld via T-Mobile maar als ik nu alle verhalen hoor kan het weleens heeeeeeeeel lang duren voordat ik hem binnen heb.
|
|
|||
|
|||
Het zou inprincipe geen uitzondering moeten zijn , de procedure op zichzelf is anders maar het zou geen gevolgen moeten hebben op het bestellen/leveren zelf. Zo erg is het niet voor me ik w8 het wel af maar vind het wel raar dat mensen hem eerder binnenkrijgen dan mensen die hem eerder besteld hebben , op wat voor manier dan ook.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|