Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke week 600?? Haha nou zo'n werkgever wil ik dan ook die per week dat stort.. haha Maar dacht nl dat Kiran hem besteld had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Elke week 600?? Haha nou zo'n werkgever wil ik dan ook die per week dat stort.. haha
Maar dacht nl dat Kiran hem besteld had via ING.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn status staat nu ook op status 4! (11 augustus besteld - iPhone 3GS Black 16GB)
Ff wachten tot ze bellen! |
|
||||
|
||||
Al met al toch al 5 weken geleden dus... Hopelijk bellen ze je snel en kan die snel geleverd worden.. en spelen maar met je nieuwe speeltje...
|
|
|||
|
|||
ja heb em via ing besteld
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja hoop het, moet ook nog mijn 100 euro terug krijgen van die andere die ik had besteld, maar heb gehoord je kan pas decline als ze je opbelle
|
|
||||
|
||||
Ohww dacht al.. haha.. ben geen ING klant, en vind het TE veel werk om alles er voor om te zetten (prive rekeningen en zo_, dus zal rustig op T-mobile moeten wachten.. langggg moeten wachten.. gniffel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo is 't bij mij gegaan:
19 augustus: 3GS 32GB zwart besteld via T-mobile shop (contractverlenging van flex naar i-150) 11 september: VVAA op aflevertijd.nl 14 september: e-mail en voicemail om afleverafspraak te plannen, eerst mogelijke optie 17 september, gepland op 18 september. Bestelstatus t-mobile van 1 naar 4. Voor mij heeft het dus zo'n beetje 4 weken geduurd, valt me nog mee. Laatst gewijzigd door koekie81; 14-09-09 om 19:22. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je je iphone op gaat halen bij een servicepoint in de buurt als je hem hebt gereserveerd, wat vragen ze dan aan je? Alleen de reserveringsbon die je toen hebt gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
8 augustus: 3GS 16GB zwart besteld via T-mobile shop (KPN naar i-150)
14 september: VVAA op aflevertijd.nl 14 september: e-mail en Voicemail om afleverafspraak te plannen, eerst mogelijke optie 17 september, gepland op 18 september. Bestelstatus t-mobile fout op pagina. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of er nu firmware 3.1 op zit als je 'm ontvangt...
|
|
|||
|
|||
ik verwacht het niet, maar daar maak ik me niet druk om . als dat ding maar een keer binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik op 12 augustus heb besteld, hoef ik (hopelijk) niet zo lang meer te wachten tot "dat ding binnenkomt"
|
|
|||
|
|||
heb je al bericht gehad ?
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|