Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 12 augustus besteld 30 september binnen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#581
|
|||
|
|||
12 augustus besteld 30 september binnen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#582
|
|||
|
|||
ik krijg hem deze dinsdag binnen nu maar hopen dat ik nog 3.01 erop heb staan
|
#583
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat die nummers afgeschermd zijn. maar het zou toch wel zeer prettig zijn als ze een voicemail bericht achter laten met een boodschap of zo dan weet ik ook waar ik op wacht.
|
#584
|
||||
|
||||
Er is iets mis gegaan met mn bestelling Hij is nooit verwerkt in het systeem. (en dat hebben ze me nooit verteld in de 8x dat ik gebeld had, ik moest gewoon geduld hebben van ze)Gelukkig had de medewerker nu goed gekeken in het systeem en het dus gezien.. Ze gaan me maandag terugbellen om de verdere gang van zaken te bespreken..
Ben benieuwd. |
#585
|
|||
|
|||
Dat is zo *****. Dan moet je wachten op hun telefoontje, terwijl JIJ wil bestellen en het moet je dus maar net uitkomen. Als je nou een baan hebt waarbij je 24/7 de telefoon bij je kan hebben en op mag/kan nemen, dan is het geen probleem, maar voor een aantal mensen zal het niet zo makkelijk zijn om op een willekeurig tijdstip gebeld te worden (bijv. leraren/docenten)
|
#586
|
|||
|
|||
@Mysteriousgirl
Bestel dan direct bij pdashop of zo waar je hem binnen 24 uur krijgt. Dan hoef je niet zo lang te wachten : )) Trouwens, mensen die bij T-mobile hebben besteld, ik zie nu op de website dat de levertijd is gedaald naar 2 weken!! Als je gewoon naar de abo pagina gaat staat er 4 weken (is statisch, wordt niet zo snel bijgewerkt moet handmatig gebeuren enz.) Maar als je een nieuwe abonnement wil bestellen, zul je in je winkelwagen zien dat er een levertijd van c.a. 2 weken is aangegeven. Ik hoop dat dit voor iedereen geldig is : ) Nog effetjes duimen en we krijgen hem allemaal binnen |
#587
|
|||
|
|||
Oh!! Ik zie dat de witte 32 gb een levertijd van 2 weken heeft. maar als je de zwarte versie kiest, staat er 4 weken!! ben helemaal in de war...
Tja, leven is hard zeggen ze |
#588
|
||||
|
||||
Citaat:
Je loopt een beetje achter op de feiten Ik heb 8 weken geleden al besteld bij tmobile, en je kan je lopende order niet cancellen, en dus ook niet ergens anders vandaan halen.. |
#589
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#590
|
|||
|
|||
De witte 32 GB staat inderdaad 2 weken, en de andere (alle 16 en zwarte 32) 4 weken
edit: bedoelde ik inderdaad Kayserili, dankje Laatst gewijzigd door Takenzo; 27-09-09 om 15:52. |
#591
|
|||
|
|||
Citaat:
Je bedoelt witte 32 op 2 weken en de rest op 4 weken @mysteriousgirl Je hebt gelijk, was het ff vergeten Gewoon helemaal flippen aan de telefoon. Is toch niet acceptabel, echt helemaal boos worden! Spreek anders een supervisor of zo.. Of, bel de consumenten bond : ))))))) |
#592
|
|||
|
|||
of bestel nu gewoon bij pdashop! heb je hem in een dag... lijkt me wat betere optie
|
#593
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk gaan ze je maandag blij maken en zeggen ze dat je iphone DIE week nog geleverd gaat worden, je wacht al zo lang!!! Denk dat 90% van de mensen die rechstreeks bij TM hebben besteld spijt hebben (including me.!).. en niet meteen via pdashop zijn gegaan.. ggrr (als nw klant dus, want kortingen oid mis lopen zou ik ook niet doen.. haha blijf hollander he.. )
__________________
Happy met me Iphone..!!! |
#594
|
|||
|
|||
Spijt... Ja dat zeker! Hoop echt dat ze zich aan hun afspraken kunnen houden en dat ik in Oktober een 'gelukkige eigenaar' ben. haha..
|
#595
|
||||
|
||||
Haha jah wij beide hopelijk in oktober.. en dat ze zich netjes aan de 4 weken houden die ze op de order hebben gezet... nog 2 weekjes dan voor mij.. nog 3 wrs voor jou...
|
#596
|
|||
|
|||
Ik heb de Iphone besteld op 18 augustus. De levertijd was 4 weken, volgens de baliemedewerker. Op 19 september heb ik hem opgehaald. 4 weken en 4 dagen. Keurig toch?
Overigens alle bewondering en respect voor de medewerkers in de t-mobilewinkel. Ze blijven rustig en nemen de tijd voor iedere klant. |
#597
|
|||
|
|||
Bestelling geplaatst in T-Mobile shop. Twee en een halve week later was hij binnen. Witte 3Gs 16GB (bestaande klant). Mijn collega heeft besteld via de T-mobile site en had hem ook binnen twee en een halve week binnen. Zwarte 3Gs 32GB (nieuwe klant).
Levertijd is officieel nu vier weken maar in de praktijk blijkt het nu sneller te gaan. Blijkbaar is de gewone 3G voorraad bijna op haha. |
#598
|
|||
|
|||
ben naar de belcompany gegaan daar hadden ze m op voorraad, binnen een half uur stond ik weer buiten met me iphone.. en bij the phone house konden ze m bestellen en binnen 2 a 3 dagen binnen hebben... snap niet zo goed dat jullie t allemaal via t internet doen en bij tmobile...
|
#599
|
|||
|
|||
waardeloos systeem de klanten service
beste forum bezoekers,
Hier een klant die 8 weken voor niets heeft zitten wachten. Ik bestelde 31 juli een iphone 3gs 16 gb black. Telkens gebeld om te vragen of alles goed was gegaan en te informeren hoe alles in zijn werk gaat, omdat ik op mijn toestel telkens was gebeld door geheim nummer. Tot maandag 21 september de laatste keer gebeld vrijdag zou uiterlijk de laatste dag zijn voor de 8 weken wachttijd. Deze jonge man die ik de desbetrefde maandag aan de lijn had zei tegen mij dat ik 7.5 week wachte en nog geen 8 dus dat ik nog maar even geduld moest hebben, en alles dan wel goed kwam. Tot vrijdag 25 september..... ik naar de t-mobile shop gegaan of ze een iphone op voorraad hadden, ja die hadden ze. Ik mijn verhaal uitgelegd, maar kreeg niets voor elkaar logisch aan de ene kant, maar het hielp wel iets ik kreeg een nummer dat ik even moest bellen. Ik bellen en krijg een meneer aan de lijn hij zegt heel vriendelijk even geduld dan ga ik het voor u uit zoeken......een half uurtje later kreeg ik weer geluid vanaf de andere kant. Meneer ik heb een slechte mededeling voor u....en dat is... nou uw abonement is wel ingegaan maar de order voor uw telefoon is niet verzonden. ow okej hij vraag hoe ik dit het lieft op wilde lossen okej ik ik sta in een t-mobile shop ik zeg nou ze hebben hier in de winkel de iphone 3gs 32 gb liggen dus. de meneer zegt okej dan gaan we uw oude abonement opzeggen ik zeer blij totdat... ik word door verbonden en krijg een wat naderhand simpele vrouw. de meneer had gezegd ik vermeld uw situatie er even bij om alles vlot te laten verlopen....ik zeg okej is goed maarja dan komt het de wat simpele vrouw kan zeker niet lezen of kwam niet goed binnen. want zei kon het even niet plaatsen dan een abonement was gemaakt zonder toestel ik tot drie keer toe uitgelegd maar nee het wilde er niet in. ik dus al uitgelegd dat de collega die ik voor haar aan de lijn had gehad verteld had dat het toetsel niet besteld was. zegt ze snugger nou ik zal eerst het toestel moeten lokaliseren....he.. en dan ga ik dat navragen bij de desbetrefende persoon hoe hij dit te weten is gekomen. maagoed na een gesprek van een 2 uur zonder wachttijd meegerekend leg ik de hoorn neer want ze zou terug bellen. ik zo ongeduldig als ik ben maar eens gaan bellen half uurtje in plaats van 2 minuten in de wacht okej krijg ik iemand aan de lijn... word ie erop gegooit. dan nog maar eens...uiterraard weer half uurtje in de wacht. krijg ik eindelijk de persoon aan de lin die alles snapt deze mevrouw regelde in 45 minuten dat alles op gezegd was en ik eindelijk in de winkel opnieuw mijn abonement kon verlengen en een iphone 3gs 32 gb mee kon nemen. ben diep teleurgesteld in de klanten service hoe er met de klanten word omgegaan. met vriendelijke groet, een ontevreden, tevreden klant |
#600
|
|||
|
|||
Ja kan ik me goed voorstellen.. maar een foutje kan tuurlijk gemaakt worden met al die drukte.. en tja t is een beetje pech dat je dan net ook nog een niet snuggere mevrouw aan de lijn krijgt. snap alleen niet dat ze dit niet zagen toen je een paar belde om te checken hoe het ervoor stond.. maar je heb m nu gelukkig.. de eerst komende twee jaar hopelijk geen gezeik meer met ze
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|