Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timothy21 dinsdag 29 september 3GS 16GB zwart besteld met ING actie, status 2 op de bestelstatus.. afwachten dus. Op de t-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had overigens vorige week vrijdag gebeld, wachttijd volgens KS medewerker: 4 weken, maar volgens mij is dat een standaard zin. (hoop ik tenminste) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog even contact gehad met de KS. de iphones 3gs zwart 16GB zijn nog steeds niet op voorraad bij de AMP. een inschatting van de levertijd durfde hij ook niet te geven.
Nog maar afwachten dus ps. het gaat hier om de ing actie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee nog niet. Maar mijnes is officieel pas een week later dan de jouwe besteld he Ik bel uiterlijk volgende week woensdag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Broertje had hem op 18 september besteld, en kreeg de 22e al een telefoontje van AMP om de afleverdatum te bepalen... |
|
|||
|
|||
als ik trouwens de KS bel moet ik een t-mobile nummer intoetsen.. die ik niet heb?!?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geloof me, het duurt echt lang, niet klagen. wachten. ca. +4wk. En is het eerder dan is dat toch alleenmaar mooi!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo vandaag komt die eindelijk (nou ja eindelijk netjes in de 4 weken tijd).. tussen 2 en 5 ben ik trotse bezitter.. wou dat ik de tijd vooruit kon zetten.. ben zowww benieuwd...
|
||||
|
||||
JAAAAAA die van mij is eindelijk zichtbaar op Aflevertijd.nl !! Na 9,5 weken wachten
Hoe lang duurt het nu nog? Melding: 2009-10-07 09:44 VVAAUw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders bel je AMP even en vraag je hoe of wat... weet je tenminste weer meer.. Maar wel een pluspuntje tenminste !! |
|
|||
|
|||
Ik sta sinds vandaag op stap 4 bij t-mobile. maar nog niet op aflevertijd.
nu nog afwachten op een telefoontje van de AMP |
|
|||
|
|||
Mijne ook! Sta ook op aflevertijd.nl!
16 Sept besteld! Blij Blij Blij! |
|
||||
|
||||
Denk dat er een partij is binnen gekomen bij T-mobile.. (AMP).. want gaat ineens in razend tempo.. Mist.. hoop voor jou ook dat jij dus snel wat hoort.. Winglo heeft een dag voor jou besteld (jij al eerder, maar door de fout daar dus pas vanaf de 17e..)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben ze inderdaad wat containers binnen gekregen. Ook de website geeft geen wachttijden meer aan. ben benieuwd hoe hard het nu gaat!
|
|
|||
|
|||
w8 nu iets langer dan 8 weken!, maar bij mij helaas nog niets te zien op aflevertijd.nl |
|
|||
|
|||
ik sta ook sinds vandaag op status 4! Nu afwachten op het telefoontje van de koerier!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb hem online besteld, en een bevestiging per mail gehad waarin stond dat TM binnen max 7 weken zou leveren, dat is dus al niet gelukt |
|
||||
|
||||
Zou ze gewoon blijven bellen.. wel raar dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen dan jij dan. Zou dit ook gewoon aangeven.. heel raar.!! die werkwijze van T/mobile begrijp ik nog steeds niet..
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|