Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrijdag 25 september iPhone 16gb wit besteld online (laat, rond 21:00 uur), contract verlenging, vandaag een e-mail gekregen, dinsdag 6 oktober wordt ie geleverd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vrijdag 25 september iPhone 16gb wit besteld online (laat, rond 21:00 uur), contract verlenging, vandaag een e-mail gekregen, dinsdag 6 oktober wordt ie geleverd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo te zien is er een selectiebeleid. Zal ze volgende week er eens over uithoren. Kan toch niet zo zijn dat de één 6 weken moet wachten en de ander 1 week :S
|
|
||||
|
||||
Veel positieve reacties ineens.
Toch niet medewerkers van T-Mobile
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat de witte iphones en de 32gb's snel worden geleverd...waarschijnlijk omdat die minder gewild zijn dan de zwarte 16 gb's ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hee wachtende zielen. Gisteren Avond ben ik andere t-shop binnen gelopen en daar hadden ze een witte 16gb wit liggen.
Dus snel mijn reservering opgezegd bij die andere shop en na 12 dagen wachten het trotse bezit van een iPhone waarvan ik nu ook reageer. Sterkte nog met wachten!!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel plezier Laatst gewijzigd door onny0808; 03-10-09 om 17:42. |
|
||||
|
||||
Als het goed is deze week me iphone binnen (als ik me sms-je van afgelopen week mag geloven).. sta nog niet op aflevertijd.. maar neem aan dat ik deze week een telefoontje/mailtje of sms kan verwachten.. ggrrr al is het maar 4 weken wachten. het is toch wel lang hoor.. gheheh
|
|||
|
|||
Citaat:
in je tag staat 3GS 16mb, das dan wel een hele aparte iphone, miss duurt het daarom wat langer |
|
||||
|
||||
Haha erg he.. lol.. nou gauw aangepast hoor. Vandaag ff met KS bellen waarom ik nog niet op aflevertijd sta EN waarom me status op hun site nog niet is verhoogd.. Jullie horen het weer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone nu halve week in gebruik, echt het wachten waard!! Succes iedereen met wachten! |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een Iphone 3GS besteld zwart 16gb op 11 september, die jongen probeerde mij eerst nog doodleuk de 3G aan te smeren en vertelde mij toen dat de 3GS niet veel beter is dan de 3G. Ik vind het ook maar vaag dat de één langer moet wachten dan de ander. Ik zie hier op het forum dat er mensen zijn die hem afgelopen week besteld hebben en hem al deze week krijgen, terwijl er mensen zijn die al een aantal weken erop wachten. T-mobile hoort toch gewoon eerst die hele wachtlijst weg te werken en dan pas de nieuwe klanten een Iphone te geven...
Iedereen succes met wachten!
waiting for my new toy Laatst gewijzigd door stefanaromana; 05-10-09 om 11:41. |
|
|||
|
|||
Volgens mij ben ik de uitzondering op de ing regel, ik heb hem (zwarte 16GB) de 24ste september besteld. En ik sta nog steeds op stap 2 en nog niet op aflevertijd. Vorige week 2 keer met de klantenservice gebeld. 1ste keer werd mij verteld dat ik die dag nog gebeld zou worden door de koerier (29 september) en twee dagen later nogmaals gebeld omdat ik nog niks had vernomen, toen werd mij verteld dat het gewoon afwachten was zij konden me niet meer vertellen dan dat het nu bij de amp lag.
Al met al nog even geduld dus. maar het bewijst wel dat niet alle ing klanten voorang krijgen toch |
|
|||
|
|||
Volgens mij ben ik dan ook de uitzondering op de ING regel. Ook ik heb de zwarte iphone 16gb besteld, alleen twee dagen later op 26 september. Bij mij staat hij ook nog steeds op status 2 en ook nog niet op aflevertijd. Nu is het ook maar afwachten!
|
|
|||
|
|||
Ik sluit me bij de bovenstaande heren aan, 29 sept 3GS 16GB (zwart) via ING besteld, en niks gehoord, vorige week vrijdag gebeld om te checken. alles prima alleen wachttijd van 4 weken...
Helaas is mijn huidige iPhone overleden 2 weken geleden dus nu is wachten extra moeilijk. je weet wat je mist... Laatst gewijzigd door iRobbert; 05-10-09 om 14:03. |
|
||||
|
||||
Ik ga nu officieel wachtweek nr 3 in.. Dus ik zou hem echt deze week of volgende week moeten krijgen.. Maar geloof er niets van.. Ben benieuwd of je wat te horen krijgt Mootjuh!
|
|
|||
|
|||
ik heb de iphone bij de winkel in enschede besteld op 14 september. Zou 4 a 5 weken kunnen duren. Zou dus volgende week of de week erop binnenkomen. Weet iemand meer over leveringen bij shops en of je een status kunt checken?
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|