Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Takenzo Ik ben zojuist ook door AMP bestelt, morgen heb ik hem ook! Yay. Mooi... heel veel plezier er morgen mee.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zal ik doen
Ik voel me wel beetje schuldig dat sommige mensen hier een stuk langer moeten wachten dan ik... Maar ik heb dan wel ook weer moeten wachten op het opsturen van de ING code, dat duurde ook best lang... maar dan toch! |
|
|||
|
|||
Citaat:
hahahah De vreugde dans, mag dat ook de kabouter plop dans worden Dat is de enige dans die ik zo'n beetje ken Ik heb nooit de kans gekregen om te dansen : )) |
|
|||
|
|||
Oei ik lees net dat alle telefoons die nu worden geleverd met firmware 3.1 zijn... Das minder, dat zou betekenen dat ik 'm pas in december kan gebruiken als telefoon... Is dat echt zo?? Als het 3.0 is dan kan ik hem nog jailbreaken en unlocken, anders niet...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bah das dan echt vervelend... Dan is de enige optie nog een fysieke unlock betalen voor 120 euro bij Tmobile...
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad de enige oplossing (of nog even wachten op de jailbreak van 3.1 die er, 'binnenkort', aankomt). 120 euro betalen is voor mij in ieder geval geen optie, want dat slaat nergens op. Het is overigens zo dat je een T-Mobile kaartje moet hebben/kopen en daar 120 euro beltegoed op moet zetten en dat de iPhone dan sim-lock vrij wordt gemaakt. Het voordeel is dus wel dat je straks 120 euro beltegoed hebt (en een sim-lock vrije iPhone), maar daar betaal je wel gewoon voor.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je die 120 euro op je kaartje hebben staan zodat ze die eraf kunnen halen om voor de simunlock te betalen, niet dat je gewoon alleen mag unlocken als je 120 euro beltegoed hebt ofzo...
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk inderdaad. Anders zou de unlock min of meer gratis zijn.
|
|
||||
|
||||
Hmm, nu ik er zo over denk lijkt het mij inderdaad ook sterk. Ben er even niet helemaal bij. De unlock is na een jaar sowieso gratis..
|
|
||||
|
||||
Hoezo kunnen jullie hem dan pas in december gebruiken? Mijn abbo gaat dan ook pas in, maar ik betaal 10 euro extra voor 2 maandjes om toch te kunnen internetten...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik houd er niet zo van om twee verschillende nummers te hebben. Ik internet nu gewoon via Wi-Fi en zo hoef ik daar tenminste geen geld voor te betalen.
|
|
|||
|
|||
1 pagina terug: Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status
|
|
||||
|
||||
En hier kan je alleen een status zien (naar mijn weten) als je online besteld hebt.. (en ordernummer hebt ontvangen) lees hier al dat mensen die telefonisch hebben besteld bij T-mobile hier geen gebruik van kunnen maken aangezien ze geen ordernummer hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga denk ik wel een unlock betalen, gezien t feit dat ik daarna de iPhone simpel kan doorverkopen :-D. Iedereen die nog moet wachten, sterkte en succes! Hoop dat jullie hem ook z.s.m. krijgen |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iPhone in ontvangst mogen nemen! En ik heb zielsveel geluk schijnt het! Ik heb nog firmware 3.0.1, dus unlock en jailbreak, here we come! .
Echt een super mooi pracht toestel . *doet weer even vreugdedans* |
|
||||
|
||||
Ohwww wat apart dat je fw 3.0.1 hebt Heb je met recht geluk jah.!!!
Nou speelze zou ik zeggen.!! En opnemen dat vreugdedansje he.!! ;-) |
|
|||
|
|||
Ik ga hem later vandaag ontvangen, maar ik denk dat ik gewoon naar 3.1 upgrade... ik hoef toch geen jailbreak, vind ik maar eng, en dan gaat de batterij volgens mij ook sneller leeg.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|