Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Evadnl Ik heb zojuist mijn iPhone in ontvangst mogen nemen! En ik heb zielsveel geluk schijnt het! Ik heb nog firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe lang heb je nu moeten wachten eva? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo te zien had ze haar bestelling 20 aug geplaatst (ff de topic doorgelezen) dus dat zou betekenen bijna 7 weken... (maar toen was de levertijd naar mijn weten ook nog tussen de 6-8 weken, welke nu op 4 weken staat, zoals in mijn order EN de jouwe dus mist.!!)
|
|||
|
|||
5 weken en 6 dagen om precies te zijn ;-).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja die was 8 weken.. ECht zo'n tof toestel is het zit nu al lekker te internetten op de bank
|
|
||||
|
||||
Ohw dat is zeker netjes dan.. ik hoop volgende week ook met je mee te kunnen doen.. net als Mist.. die krijgt hem ook snel binnen, mss wel dezelfde week als ikkuh.. kunnen we allemaal gezellig op het forum alles uitspitten.. ;-)
Heb je al gelijk een JB eroverheen gegooid? |
|
|||
|
|||
Ja jailbreak ook al, ik wilde TomTom erop hebben en ik vind 99 euro zonder carkit te duur!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zal voor je duimen haha. Ik stuur dit nu vanaf mijn iPhone .
|
|
||||
|
||||
Ik krijg net een sms van t-mobile..
Beste Klant, uw order is helaas vertraagd. We verwachten uw toestel tussen 5 en 9 oktober te berzorgen. Onze excuses voor het ongemak. Vr. Groet, T-mobile. Apart... want 8 oktober zijn pas mijn 4 weken voorbij.. haha dus zou gewoon netjes op tijd geleverd worden als ik zo lees.. ;-) Mootjuh heeft weer goede hoop dat ik hem dus gewoon binnen de levertijd ga krijgen.. |
|
|||
|
|||
Ik ben met mijn iphone aan het spelen nu, ik vind het heel leuk
Op de mijne is wel 3.1 geinstalleerd, dus helaas voor sommige van jullie |
|
|||
|
|||
vreugde dans! vreugde dans!!
Mijn bestelling kan toch nog 2 weken duren zei de dame van t-mobile vandaag Mijn abo gaat morgen in. Maar ze gaan elke dag totdat ik mijn iphone krijg vergoeden |
|
||||
|
||||
Citaat:
En daar houden ze zich nu netjes aan (zie mijn voorbeeld...) althans.. hij is nog niet geleverd maar goed.. haha |
|
|||
|
|||
ik heb mijne ook binnen, tof toestel, alleen de kans bestaat dat binnenkort alle toestellen retour moeten, wordt nu onderzocht door europese commissie ivm ontploffen toesten.
|
|
|||
|
|||
: )) @det0w, idd heb het ook gelezen..
@Mootjuh Bij mij zeiden ze ook 4 weken ja. Maar opeens sta ik sinds gisteren rond 9 uur op aflevertijd. Alleen staat er bij dat mijn iphone fysiek nog niet aanwezig is. Ik hoop dat ze het de komende dagen binnen krijgen Dan ga ik de kabouter plop dans doen )))))))))) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar net als Kayserili fysiek niet aanwezig. Dus alles geregeld, nu het grote wachten nog.... Shit en ik ga morgen voor 14 dagen het land uit...... balen als hij vanaf morgen geleverd kan worden Service van T-mobile tot nu toe 100%.
|
||||
|
||||
Ha! Zojuist 2 enveloppen van T-Mobile ontvangen. Een met de factuur voor de iPhone, de andere met de contractbevestiging én een brief waar met grote letters op staat 'We zijn blij dat u bij ons blijft'.
Verder staat er in deze laatste brief ook nog eens dat ik mijn toestel (let wel, iPhone is niet specifiek benoemd) binnen 10 werkdagen ontvang. Er staat namelijk niet iets van 4 tot ... weken zoals ik hier en daar op fora lees. Standaardbrief of te mooi om waar te zijn? De brief is van 24 september, dus theoretisch zou ik dan uiterlijk 8 oktober m'n iPhone moeten hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb telefonisch besteld, werd mij mede gedeeld dat ik een brief zou krijgen met vermelding van 10 dagen, maar dat dit een standaard brief is....... Maar..... het kan ook sneller gaan......... Ik w8 net als jij gewoon af. |
|
|||
|
|||
Standaardbrief, helaas ik heb er ook zo een.
|
|
||||
|
||||
Mijn aflevertijd staat nog steeds op GEEN ORDER... ggrr raar dat dat dan niet is aangepast..
Maar hou me vast aan mijn sms.. (goed bewaren NIET verwijderen voor ik de iphone heb haha) kan ze hier wel mee om de oren slaan als ik volgende week niets heb ontvangen.. hihi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|