Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke T-mobile shop krijgt elke week lading binnen. Bij de T-shop Alkmaar is dit vrijdag. Je kunt dus als je weet hoeveel wachtenden er voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elke T-mobile shop krijgt elke week lading binnen. Bij de T-shop Alkmaar is dit vrijdag. Je kunt dus als je weet hoeveel wachtenden er voor je zijn wel ongeveer uitrekenen wanneer je aan de beurt bent (als je in de shop hebt besteld). Ben nummero 19, hoop natuurlijk morgen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ze komen hem dinsdag bezorgen op mijn werk
|
|
|||
|
|||
nog iemand die perdirect een iphone wilt bij t-mobile shop in haarlem?
ik kreeg vanmiddag een smsje dat er nog 1tje voor mij klaar zou liggen in de t-mobile shop. terwijl ik vorige vorige week al een iphone heb opgehaald |
|
|||
|
|||
Ik kwam vandaag langs de Belcompany in het Coriocentrum in Heerlen, daar hadden ze de zwarte 16GB/32GB op voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vandaag m'n Iphone in ontvangst mogen nemen!
|
||||
|
||||
Ik ben vanochtend naar winkelcentrum zuidplein gegaan naar de tmobshop. Vroeg of ze de 3gs 32gig zwart op voorraad hadden. Een keer raden wat het antwoord was. "gelukvogel, ze zijn vanochtend binnengekomen". Gelijk eentje genomen. Binnen een halfuurtje trotse iPhone eigenaar. Im soooooo happy. Was de hele dag aan t spelen met de iPhone. Wat een tof ding.
Ik ga verder met spelen. Gepost met m'n nieuwe toy. |
|
|||
|
|||
probleem?
Eh, snap het probleem niet, bestelde hem (32GB zwart) online en kreeg hem binnen een paar dagen thuisbezorgd.
|
|
||||
|
||||
Dit was eerst wel anders arttext! Ik denk dat ze eindelijk de achterstand weggewerkt hebben!!
|
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat de leveringsproblemen voorbij zijn. Naja krijg hem iig Dinsdag.
|
|
|||
|
|||
Tot op heden nog niets gehoord dus verschilt wel heel erg.. Maar we wachten rustig af.
Alvast wat apps downloaden en muziek in iTunes aan het zetten. |
|
|||
|
|||
plots heb ik er 1
hey hallo allemaal..
vanmiddag werd ik ineens gebeld dat mijn 16GB 3GS klaarligt voor me in de winkel. nog geen 2 weken geleden besteld.. mijn i-150 abbo gaat pas 1 december in. kan ik nu al wat doen met de I-phone? of heb het nu nog totaal geen nut dat ik mijn iphone al heb edit: ik las hier al vaker. maar nu toch maar een account aangemaakt Laatst gewijzigd door murky123; 09-10-09 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Murky, het ligt er een beetje aan wat je nu voor abo hebt. Als het van T-mobile en je hebt bijv. belbundel met al webnwalk kan dat gewoon (hebben ze me gezegd bij klantservice) je snelheid met data wordt dan wel afgeknepen naar 1gb dataverkeer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar kan ik niets in itunes ofzo? misschien kan ik wel andere dingen doen als bellen. ik kan toch mijn iphone gaan vullen met data ? of dat niet. muziek, contacten foto's e.d. |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik ga tot 1 december een internet abbootje nemen bij mijn al bestaande tmobile abonnement die op 1 december afloopt. Dan betaal ik wel 10 euro pm extra, maar dan kan ik wel ermee internetten.
Geen idee verder hoe snel enzo ik dan kan alleen?? |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je best bij bijbetaling gewoon al nu al je abbo gebruiken hoor... maar dan betaal je wel 2 maanden dubbele bundel, van je nieuwe en oude abbo?
|
|
|||
|
|||
ja dat ga ik dus niet doen..
ik ga niet nu al 2 maanden vooraf 30 euro per maand betalen naast mijn huidige kpn abbo dan bewaar ik em wel in mijn burolade. ik dacht alleen misschien kan ik em wel alvast als ipod gebruiken ofzo beetje internetten via Wi-Fi thuis en dan 1 december gaan bellen als mijn abbo ingaat |
|
||||
|
||||
murky, zonder jailbreak kun je data niet volledig uitzetten.
veel app's maken zelf onnodig verbinding met internet kijk uit voor een te hoge rekening wanneer je hem al eerder gebruikt. ff activeren met sim en daarna gebruiken zonder sim (met wi-fi)
|
|||
|
|||
ok!
dus ik kan em gewoon mee naar huis nemen, incl sim. ookal gaat mijn abbo 1 december in. dan met de sim activeren in i-Tunes. sim eruit en dan via Wi-Fi kunnen internetten thuis en alles kunnen doen met de i-Phone behalve mijn abbo gebruiken. ( dus bellen en smsen en internet via abbo ) |
|
|||
|
|||
Update: vanavond 18:00 SMS dat ik afspraak kan maken voor aflevering iPhone.
Gaat dan toch snel. Afgelopen Dinsdag (6-10) telefonisch besteld 3GS 32GB Wit. Aflevering wordt volgende week donderdag. Hopelijk om beetje gunstige tijd. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|