Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Ik was op zoek naar een of andere winkel haha sorry, mss beetje onduidelijk!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zullen wel duurder worden. je kunt profiteren van zoveel vraag...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn telefoon 10 nov besteld via T-mobile.nl
Vond het erg vervelend dat er pas na het bestellen over een "langere levertijd" werd gesproken. Ik ga nu naar zwitserland en had de phone graag meegenomen. (ivm navigatie) |
|
|||
|
|||
Stel ik schaf de Iphone aan, eerder dan dat ik mag verlengen.
Kan ik dan achteraf nummerbehoud aanvragen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week dinsdag is mijn 2G nat geworden en werkte niet meer. Dinsdagavond 3GS besteld bij PDAShop, woensdag opgehaald.
Gisteren besloot mijn vrouw ook een iPhone te kopen. Weer besteld bij PDAShop, straks ophalen. Super tevreden over PDAShop! Correct geholpen en ze hebben voorraad. Ik ben blij dat ik niet rechtstreeks naar t-mobile ben gegaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hijs naar status 3 gevlogen!
" [h3]Order verzonden naar magazijn[/h3] Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden." |
|
||||
|
||||
Wat zijn dat toch heerlijk cryptische omschrijvingen.. wat is hier eigenlijk anders dan status 2? Je moet een kampioen tussen-de-regels-door-lezer zijn om er chocola van te maken...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tis dat ik een sms heb ontvangen dat die in de week van 7 december geleverd word.. anders zou ik ook niet veel kunnen opmaken uit deze status melding
|
|
|||
|
|||
kreeg vanmorgen telefoon van een transportdienst. ze willen een afspraak maken om te leveren. Dat wordt dus maandag leveren voor ze. ik zit nu in zurich.
ik snap niets meer. |
|
||||
|
||||
Het schiet op...
20091118 - besteld en betaald. Status: 2
20091125 - contract & factuur ontvangen. Status: 2. 20091127 - status blijkt 's middags aangepast. Nu 3! Maar (nog) geen bericht over leverdatum/tijd. Bellen ze ook op zaterdag voor afspraken?? Hoop doet leven.. Laatst gewijzigd door Operafreak; 27-11-09 om 17:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus donderdag word die geleverd (H) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo, Vandaag is mijn status veranderd naar 3:
"Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden" Nu zal het toch niet lang meer duren? Ik heb hem op 18 november, laat op de avond, besteld via de webshop van T-mobile. groetjes, Ben PS. Zojuist ben ik gebeld om een afspraak te maken voor de levering...1 december! Laatst gewijzigd door bennie80; 27-11-09 om 20:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Sh..., hij is bekend in het systeem - maar: ze hebben 'm nog niet binnen Konden ook niet zeggen wanneer dan wel... grrr... typisch gevalletje van 'Bel ons niet - wij bellen u....' Zucht... geduld, geduld, geduld.. Laatst gewijzigd door Operafreak; 27-11-09 om 21:17. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb gisteren de stoute schoenen maar ff uit de kast gehaald.
Bij T-M shop geweest met de vraag of ik mocht annuleren als ik hem ergens anders kon aanschaffen, dit was geen enkel probleem. Daarna meteen naar de BelCompany gegaan en die hadden hem op voorraad. Meteen alles bij hun geregeld inclusief nummerbehoud. Vandaag mijn geld opgehaald bij de T-M shop en heb het volledige bedrag van € 50,00 retour gekregen. Ik zag de medewerkster wel balen dat ze hem niet konden leveren en een andere winkel wel. Afijn, ik ben een trotse bezitter van de Iphone 3GS 16Gb, zo ff mijn profiel aanpassen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|