Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cronixx Toruwens Randy... voor welke iPhone heb je gekozen? iPhone 16gb 3GS Zwart...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Status 3 is geen garantie voor snelle(re) levering!
Klantenservice zojuist gebeld. Houden poot stijf over de huidige 4 weken levertijd, ondanks status 3.. Je moet wachten op het belletje van AMP en dat kan in mijn geval dus pas over een week of 2 zijn... balen
Laatst gewijzigd door Operafreak; 01-12-09 om 15:15. Reden: HTML opmaak verwijderd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je weet maar nooit |
|
|||
|
|||
Yeah Morgen wordt me iPhone afgeleverd!
3gs 16gb wit! vrijdag 20 november telefonisch bij de klantenservice van t-mobile me contract verlengt en iPhone als toestel gekozen. vandaag sms + mail om afspraak voor levering in te plannen. Morgen aflevering! Heel toevallig vanmorgen nog is met de klantenservice gebeld omtrent de status en die hielde inderdaad vast aan de levertijd van 4 weken... toch niet hahaah |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm das wel apart.
Dan hoop ik niet dat er bij T-mobile wat fout is gegaan en ze mijn eerder gecancelde Sonny ericsson Aino gaan leveren. Die heb ik 2 weken daarvoor besteld maar zat een levertijd op van 4 a 6 weken. Dit hoorde ik pas na 2 weken en toen gelijk gecanceld. Vond bij nader inzien dat toestel toch niet mooi. Toen gelijk de iPhone besteld.... Ik laat het morgen wel weten wat het geworden is! |
|
|||
|
|||
heb vanmorgen gebeld omdat ik toch moest werken... ander adres was prima. ik sta nu letterlijk te wachten met mijn id in de hand. denkende dat dit mijn laaste reply met mn MDA kan zijn... wegwezen met dat stokje! ha ha.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb verder precies hetzelfde |
|
|||
|
|||
@ aflevertijd.nl is mijn status nu net veranderd van "fysiek niet aanwezig"
naar "vooraangemeld". geen idee wat 't betekend, maar verandering is goed, zullen we maar zeggen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn gegevens staan nog niet eens op aflevertijd.nl
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ooh, ik zie nu @ t-mobile.nl staan:
status 4 Order op transport Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden. |
|
|||
|
|||
Net een sms gehad dat ik via de site een afspraak kon maken voor bezorging. Natuurlijk morgen (2-12) aangeklikt!!!!!
Heb hem dus bijna! PS. ben geen nieuwe klant maar kon dus wel zelf een afspraak maken voor bezorging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je een nieuw contract afgesloten of je contract verlengd? |
|
|||
|
|||
Ah inmiddels ook mailtje gehad van T-Mobile om een dag te kiezen
ook maar 2-12 gekozen (DUH ).. vanavond na 21:00 eens even kijken voor de tijdsindicatie, 'k laat m'n paspoort wel @ home dan kan iemand anders 't pakketje eventueel aannemen! |
|
|||
|
|||
ik heb um!
einde discussie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
YES!!
Citaat:
Ik lees dat er meer mensen gelukkig gemaakt zijn vandaag... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|