Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk Nou ik heb hem vanavond inderdaad gekregen. Hij zou tussen 6 en half 8 komen, maar 5 uur werd ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vandaag gebeld naar AMP en donderdag wordt ie afgeleverd!!
|
|
|||
|
|||
Vorige week mijn iphone via t-mobile website besteld (3gs 15 gb white) en vandaag al binnengekregen!
Super snel dit had ik niet verwacht |
|
||||
|
||||
Je liegt gewoon man. . beetje de boel opstoken hé!!
Maar 15 gb? das knap... haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Hopelijk ben ik ook snel aan de beurt.. |
|
|||
|
|||
Van die 15 gb was er helaas maar 1.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben een nieuwe klant en wacht nu al bijna 4 weken op de 16gb 3gs. Gisteren gebeld of er al wat shot in zat, maar ze konden de aan mij beloofde levertijd van 6 weken niet meer garanderen. Daarbij maakte hij direct duidelijk dat opzeggen altijd nog kan. Ik denk dat ik dit maar ga doen. Wordt het een beetje zat dat veel mensen vooraan in de rij worden gezet, sneller worden geholpen omdat ze in een winkel o.i.d. bestellen. Dit is gewoon niet eerlijk en geeft scheve gezichten. Ik wacht denk ik nog even die twee weken af en hou het dan voor gezien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie dit topic: klik Laatst gewijzigd door splatz; 19-08-09 om 12:22. |
|
|||
|
|||
Heb de 13e de 3GS 16gb (zwart) besteld, verlenging abonnement. Kreeg gister bevestigingsbrief van de verlenging/bestelling met de melding dat het toestel binnen 10 dagen wordt geleverd. Maar is dit ook echt zo? Iemand ervaring?
|
|
|||
|
|||
Heb ook op de 13 de 3GS 16GB (Zwart) besteld, ben een nieuwe klant. Ik heb hem besteld via de T-Mobile shop. Helaas, nu ik alle reacties lees van de wacht tijden, begin ik toch een beetje onzeker te worden. Natuurlijk wacht ik pas een week, maar toch begin ik al te twijfelen. Is het vestandig om met T-Mobile een telefoontje te plegen m.b.t. de levertijd? Dit is gewoon om er zeker van te zijn dat hij binnen de afgesproken 8-weken wordt geleverd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: @Chris27 Bij mij dus wel binnen tien dagen geleverd Edit2: Binnen!!! Laatst gewijzigd door Admiraal; 19-08-09 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs 32gb
ik had ook geinformeerd bij t-mobile in verschillende winkels maar daar praten ze mekaar ook aardig tegen aangezien ze in de ene winkel zeggen meneer wanneer u hem nu bestelt heeft u hem volgende week en de ander zegt het duurt 7 a 8 weken. nu heb ik een aantal bedrijven via het internet een email gezonden of de 32gb bij hun op voorraad was, bij de meeste was dit niet het geval maar via belnu.nl kreeg ik 's ochtends een mailtje dat die niet op voorraad was en dat ze niet wisten wanneer die weer binnen zou komen. 's middags mailden ze weer dat ze een iphone 32gb binnen hadden gekregen dus hoppa meteen besteld en de volgende dag in huis.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is niet correct. Het zijn standaard brieven!!! Levertijd via store is 6-8 weken. |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|