Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) A.S. Vrijdag wacht ik precies een maand (Besteld op 11 Augustus, 3GS 16 GB BLACK)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
A.S. Vrijdag wacht ik precies een maand (Besteld op 11 Augustus, 3GS 16 GB BLACK).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En bellen heeft gewoon écht geen zin. Ze kunnen helemaal niets zien in het systeem, en we moeten gewoon www.aflevertijd.nl blijven checken..
dat doe ik nu al 5 weken dagelijks |
|
|||
|
|||
Via de ING actie besteld op 24aug, 8 dagen (1sept) later werd 'ie bezorgd. Een 3gs16gbBlack. Ging om 'n verlenging contract. Hoor meer van die berichten over de ING-actie, zelfs dat mensen 'm binnen 24u in huis hebben... Niet zo netjes van T-Mob, maar het zal wel een afspraak tussen ING en T-Mob zijn om een bepaalde voorraad daar naartoe te laten gaan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet dat ik de iPhone niet gun aan anderen hoor, maar het gaat om het principe. Wij betalen de volle mep voor dat apparaatje . |
|
|||
|
|||
tuurlijk gun ik iedereen die telefoon, maar voor de mensen die al weken aan het wachten zijn is het gewoon niet een nette gang van zaken. Ing actie loopt ook via t-mobile , en ik zie geen reden waarom t-mobile hun zoveel voorang geven boven de rest.
niks persoonlijks hoor ing klanten |
|
||||
|
||||
Tmobile gebeld, en ze beloven me plechtig dat ik mijn iphone volgende week ga ontvangen. Dan wacht ik namelijk 6 weken.
En om me tegemoed te komen, krijg ik 50% korting op mijn rekening! Hij zei eerst dat de korting is voor op mijn iphone abonnement (i150) maar nu zag hij dat ik nú veel meer baat heb bij de korting ivm mijn huidige abonnement. (40 euro per maand) Dus daar gaat komende rekening 50% af Is niet uberveel maar gaat om het idee Dit is het eerste positieve gesprek tot nu toe met T-mobile, en ook eindelijk iemand die er verstand van heeft! Thanks to meneer Yilderim van de Klantenservice. DUS: Wacht je ook al minstens 5 weken? Bellen en zorgen dat je iig 50% korting krijgt!!! Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 09-09-09 om 13:31. |
|
|||
|
|||
Ik heb die van mij 24-8 besteld en kan hem vanmiddag ophalen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey wat heb je dan precies gezegd/gedaan tegen de mensen aan de klantenservice?...Dit is nu momenteel ook mijn 5e week....en heb overigens ook een i150 abbo erbij gepakt. |
|
|||
|
|||
Een 3gs 16gb besteld op 30 juli bij smartphonestunts.nl en heb hem nog steeds niet binnen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eigenlijk niets.. heb alleen gezegd dat ik baalde.. hij kwam zelf met die korting nadat hij me even in de wacht had gezet. Vraag gewoon of ze je misschien tegemoed kunnen komen omdat het al zo lang duurt.. |
|
|||
|
|||
Ik heb er gisteravond een besteld (3GS 16GB Black) via de ING-actie, en als het goed is heb ik 'm morgen in huis (zojuist afspraak gemaakt met AMP). Als ik de reacties hier lees dan mag ik behoorlijk blij zijn dat ik 'm via de ING kon bestellen geloof ik...
|
|
|||
|
|||
eindelijk binnen; kan ik ermee spelen
|
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik de Iphone 32GB zwart besteld bij pdashop.nl en net een afspraak gemaakt en morgen wordt hij geleverd dat noem ik pas een service. voor geinteresseerden de 16 gb en de 32gb wit en zwart zijn nog op voorraad bij pdashop.nl
|
|
|||
|
|||
ik snap dit allemaal niet mijn vrouw is al 5 weken aan het wachten op t-mobile voor haar 16 gb 3gs
vandaag pdashop gebeld wordt die morgen vroeg geleverd het kan dus wel |
|
|||
|
|||
Nou hij's binnen, besteld 8 september 18.10, in huis 10 september 14.16...via ING. Netjes
|
|
||||
|
||||
Ja ja wrijf het er maar in!! Nogmaals: dit topic is voor mensen die hem besteld hebben via de klantenservice van t.mobile of via de site van tmobile!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb al bijna spijt dat ik gisteren de 3gs 16 heb besteld.. als ik zo de levertijden zie bij T-mobile.. Is omdat ik graag de 16 wil.. maar voor de snelheid van leveren had ik beter de 8 kunnen kiezen. Wel raar dat ING wel zo snel kan leveren en T-mobile hier zoveel problemen mee heeft. Ondanks dat ze door Apple dus wel als mega dealer worden gezien.!!! Mensen hoop dat jullie snel jullie iphone binnnen hebben, dan komt mijn naam ook iets hoger op het TE leveren lijstje..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|