Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door roy844 ik verwacht het niet, maar daar maak ik me niet druk om . als dat ding maar een keer binnenkomt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helemaal geen...
Ik had mijn contract vernieuwd d.m.v. een lost en stolen op 12 aug. heb dat via de KS telefonisch geregeld en heb een iphone 3gs 16gb zwart besteld. Ik heb nog niks gehoord, ze laten je echt in onzekerheid... ik heb zelf een paar keer opgebeld om zowieso te checken of mijn order wel echt aangekomen is.. niet dat ik straks 8 weken wacht voor niks... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Of een bevestigings e-mail???
|
|||
|
|||
Ik heb 'm binnen, 16GB zwart. 22 augustus bij t-mobile shop besteld en van 't weekend kon ik 'm ophalen. Na het lezen van dit forum had ik me al ingesteld op 8 weken wachten
Gelukkig staat 3.0.1 er nog op. |
|
|||
|
|||
Geen ordernummer en geen bevestigings mail
ik heb m telefonisch besteld erg vervelend niks te horen |
|
||||
|
||||
Still waiting.. ze hebben beloofd dat ik hem deze week krijg.. als ik m donderdag niet heb, ga ik maar weer eens bellen.. wacht gewoon al 6 weken
|
|
|||
|
|||
ik heb hem ook besteld op 25 augustus via lost and stolen, heb net gebeld en mijn order ligt al bij amp zeggen ze, dus word waarschijnlijk deze week gebelt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke kleur en versie heeft niks mee van doen. Ik heb de 16gb white en ik moest 7 weken wachten.
|
|
|||
|
|||
Blijft een feit dat de witte minder gewild is dan de zwarte dus ik denk dat het wel degelijk effect heeft
|
|
|||
|
|||
black 16 gb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je actiecode van ING binnen hebt?
|
|
|||
|
|||
Omdat ze geen first-in first-out procedure gebruiken, gaat compleet random.
|
|
|||
|
|||
Vandaag maar weer eens gebeld en ze weten helemaal NIETS over mijn toestel behalve dat 'ie in het systeem staat .... Is 10 augustus besteld ivm vernieuwing contract en status staat nog steeds op 1 (bestelling ontvangen). Heb ik nu echt zo'n klojo aan de lijn gehad die echt niets kon zien, of stel ik de verkeerde vragen aan de verkeerde afdeling?
BTW het contract is inmiddels overgezet (balen want ik had flex met nog tegoed over en dat is nu dus i150 geworden) maar ik heb nog steeds geen iPhone ..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Evadnl; 15-09-09 om 19:59. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@mysteriousgirl, jij moet echt gaan bellen hoor! Ik heb 'm een week eerder dan jou besteld (16 GB black als nieuwe klant) en de kourier heeft gebeld: zaterdag wordt ie geleverd.
|
|
||||
|
||||
Raar dat ze niet de regel hanteren wie het eerst komt.... wie het eerst maalt.. want zo te zien lijkt het maar rondom te gaan met die bestellingen die ze afleveren... hele vreemde gang van zaken hoor..
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|