Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 1 week geleden besteld. 32gb zwart in een tmobile shop, kan de iphone nu ophallen! Hoe het komt dat het bij mijn zo snel gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 week geleden besteld.
32gb zwart in een tmobile shop, kan de iphone nu ophallen! Hoe het komt dat het bij mijn zo snel gaat en bij andere niet?? het is en blijft vreemd, en eerlijk is het zeker niet.... maar blij ben ik wel Voor iedereen die nog wacht...veel succes. P.S. bij mijn zou het gaan om een verlening. Laatst gewijzigd door Roger; 16-09-09 om 08:04. Reden: was info vergeten er bij te zetten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
een beetje vreemde zaak inderdaad , volgensmij leggen ze nieuwe aanmeldingen bovenop de stapel en worden die eerst behandeld xD
|
|
|||
|
|||
ik heb gehoord dat reserveringen in winkels voor gaan
|
|
|||
|
|||
en ing , alles zo'n beetje
|
|
|||
|
|||
't begint een beetje op het verhaal van de wii te lijken... Retailers krijgen niet genoeg iPhones uitgedeeld om hun klanten te voorzien en Tmobile houd zn kaken stevig opmekaar om hun eigen klanten te voorzien van info :S
|
|
|||
|
|||
Kunnen jullie de bestelling bij t-mobile echt niet annuleren?
Ik heb vanmorgen de 3gs 16 gb besteld bij pdashop.nl en zojuist een telefoontje gekregen dat hij morgen voor 13:00 uur bezorgd wordt! Wel raar dat anderen weken op de telefoon moeten wachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tenzij je een klacht indient.. zie laatste pagina van het topic "bestelling annuleren en iphone in de winkel kopen" Maar ik ben nu zo dichtbij... ik wacht nog wel even. Beloofd was dat ik hem deze week zou krijgen.. maar nog niets gezien op aflevertijd.nl.. mn handen jeuken om weer naar de ks te bellen.. maar daar wacht ik nog even mee. Als het morgen niet op aflevertijd.nl staat, gaan ze sowieso niet vrijdag leveren, en komen ze dus hun afspraak (weer) niet na.. dus ik wacht nog even tot morgen.. De KS kan toch niets doen.. |
|
|||
|
|||
ik zit met het probleem dat ik een lost and stolen procedure heb. anders zou ik hem zeker ergens anders bestellen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies tzelfde probleem kga zo maar eens bellen naar de ks.. vind het namelijk erg vreemd dat ik nu 5 weken wacht terwijl er op de website van t-mobile 4 weken staat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal Belcompany's in de regio gebeld en vrijdag kan ik hem een van de vestigingen ophalen gelukkig!
|
|
|||
|
|||
laat maar even weten wat ze te melden hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beter wel raar dat je daarvoor moet bellen.
welk keuze menu heb je gebruikt om dit voor elkaar te krijgen ? Laatst gewijzigd door roy844; 16-09-09 om 15:00. |
|
||||
|
||||
Ohnee!! Ik heb net gebeld, (ik kon me niet inhouden) en die jongen heeft me super lang in de wacht gezet, en kwam vervolgens met de mededeling dat er het een en ander niet klopt aan mijn bestelling
en toen ik vroeg of ik voor niets 6,5 week aan het wachten ben, zei hij: "dat zou best eens kunnen" WTF!!? Hij belt me zo terug als hij alles uitgezocht heeft.. Als hij nu gaat zeggen dat ik nog minstens x weken moet wachten dan gaat hij hem maar DIRECT cancellen voor me want dit pik ik niet Het is toch helemaal van de zotte dat ik hem via pda shop morgen in huis kan hebben grrrrr ik kan er echt met mn pet niet bij hoor!!! grrrr Even afwachten dus.. houd jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Bestellen bij pdashop is binnen 1 dag geregeld. Zo heb ik het gisteren gedaan, en jawel vanaf vanmiddag heb ik mijn iphone. Even naar de t-mobile winkel gaan om mijn €50,-- terug te halen
Het enige min puntje is is dat de verzekering €10,- kost i.pv. €7,-. Laatst gewijzigd door JeromeIsmaea; 16-09-09 om 15:23. |
|
|||
|
|||
is inderdaad snel , er staat voor 22:00 besteld morgen in huis. hellaas heb ik lost and stolen. maar snap niet waarom pdashop wel een degelijke vooraad heeft
|
|
|||
|
|||
Ik zou het ook niet kunnen zeggen. Maar ik had een medewerker aan de lijn, die zei dat er een grote lading iphones binnen was gekomen. Wit en zwart 16GB, voor de 32GB weet ik dit niet zeker.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|