Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door magnifor Je krijgt bij de iPhone toch geen korting ook als bestaande klant toch? Want ik zie nog steeds 29 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu weet ik niet of je de activatiekosten ook moet betalen als je reeds een klant van T-mobile bent en het abonnement en het toestel bij bijvoorbeeld de PDA-shop besteld. Wellicht kunnen anderen dit bevestigen. Zo niet, dan is het niet hoeven betalen van activatiekosten geen korting. Maar ik neem aan dat je je telefoon ontvangt binnen 4 weken na bestelling. Ik denk niet dat T-mobile 1 maand/4 weken voor het verlopen van je abonnement pas je bestelling gaat verwerken zodat je bij ingang van je nieuwe abonnement op de dag exact je telefoon ontvangt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Na ongeveer 35 minuten bij verschillende mensen in de wacht te hebben gestaan kon een jongeman mij vertellen dat er inderdaad iets mis was gegaan. Maar dat toen ik op 17 sept gebeld heb, ze mijn order opnieuw geplaatst hebben. Op dat moment was de levertijd 4 weken dus ik moet nog minstens 2,5 weken wachten.
Max rond 15 oktbober dus.uiteraard kon dit niet versneld worden aangezien ik al 2 maanden wacht, maar ik heb wel (weer) 100 procent korting gekregen op mijn rekening van volgende maand.. Nog 2,5 weken mensen.. Ik hou mijn hart vast!! Ben t zat maar moet dat ding gewoon hebben,,,!!! |
|
||||
|
||||
dubbelpost
Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 28-09-09 om 20:37. |
|
|||
|
|||
Ai, jammer dat ze je er niet meteen 1 kunnen geven aangezien ze weten hoe lang je al aan het wachten bent en dat het tevens hun fout is. Maar 100% korting op je rekening van de komende maand is niet verkeerd. Ik was bijvoorbeeld weer heerlijk over mijn bundel heen gegaan afgelopen maand. De korting zou voor mij € 98,73 waard zijn. Heb je vrienden in het buitenland toevallig? Gratis even bijkletsen.
Laatst gewijzigd door VonZescao; 28-09-09 om 19:27. |
|
|||
|
|||
beste wachtende zielen.
Ik ben zo juist de t-mobile shop binnengewandeld in Eindhoven.. Deze konden mijn vertellende dat mijn 3GS 16B over 2 weken klaar ligt. Ze hebben daar de afgelopen weken 30 stuks per ronde binnen gekregen gaat dus best rap. Ik heb overigens op 21-09 besteld. nog 14 dagen let's hope it is worth the wait !!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste, ik heb 70 euro korting gekregen. Ik denk dat je mij bedoelt. Je moet normaal gesproken 199 betalen, ik hoef maar 119 te betalen. De reden hiervoor is dat ik de laatste (6- 7) maanden meer dan 200% over mijn normale tarief ben heengegaan en omdat ik ong. 4 á 5 jaar lid ben. Met 200% bedoel ik; ik had een abo van 14 euro p/m en ik betaalde de ene maand 60 euro en de andere maand 120. Dit kwam doordat ik met een school in het buitenland sprak. Dus eigenlijk had ik meer dan eeeh 400% betaalt Dan verdien je toch wel een fikse korting!? Geen aansluitkosten en 70 euro op telefoon. Ik heb tevens ook nog vreselijk veel t-mobile extra punten, en ik kan deze nog inruilen voor een paar éénmalige factuurkortingen. Maar geloof me, je wilt geen korting Daarvoor moet je eerst veeeeel te veel betalen Zij komen veeeeeel beter uit dan mij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb jij deze korting gekregen? Heb jij online of in een winkel verlengd? Meer korting dan geen activatiekosten te hoeven betalen kreeg ik niet. Wellicht moet ik even T-Mobile bellen om wat los te peuteren . Ik zal me ook eens inschrijven voor de T-mobile punten. Beetje lui met dat soort zaken, dief van mijn eigen portemonnee. Laatst gewijzigd door VonZescao; 28-09-09 om 21:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door GekkeHenkie; 28-09-09 om 21:51. |
|
|||
|
|||
Inmiddels is de iPhone 3GS online besteld via T-Mobile, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
@GekkeHenkie je hebt gelijk!!
@VonZescao ik heb het telefonisch verlengt. Als ik jouw was zou ik dan toch wel effetjes bellen. Als het niet te laat is krijg je meschien korting. 70 euro + activatiekosten is niet weinig! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Als ik dit zo allemaal lees beloofd dat weinig goeds voor de levering van mijn iphone..
Ik heb vorige week een witte 3GS 16gb besteld bij een T-mobile store. Ik moest rekening houden met (minimaal?) 4 weken.... Achterafgezien had ik beter via pdashop oid kunnen bestellen maarja achteraf is achteraf
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk maar zo.... over 4 weken mag je spelen met je iphone.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lang leve T-mobile Ik hoop dat het netwerk me niet ook nog eens gaat tegenvallen! Ik heb nu nog Hi en ik moet zeggen... perfecte provider! |
|
||||
|
||||
Uhm... ook daar niet al te beste dingen over gelezen... zoek maar eens op netwerk 3g... veel mensen wel binnen zone die goed zou moeten zijn, maar hebben in huis bv geen verbinding (maakt mij niet uit zit dan toch op me Wi-Fi) al met al... ggrrrrr T-mobile.. maar we moeten het er maar mee doen.
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe lang VOORDAT je gebeld word je op aflevertijd.nl komt te staan OF je status op T-mobile site veranderd???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Intussen kan ik mooi alvast wat apps uitzoeken die ik straks wil hebben haha |
|
||||
|
||||
Haha dat doe ik ook al.. heb me itunes al gevuld met albums, apps gedownload (gratis) en wacht rustig af op de jailbreak want dan is er net wat meer mogelijk.. EN in de tussentijd lekker klagen op het forum over T-mobile en andere zaken bekijken wat ons nog meer te wachten staat met de iphone..
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|