Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frapo 13 aug 3GS black 16GB besteld via T-Mobile online, nieuwe klant i-150 abo, betaald via iDeal, levertijd 8 weken. Direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
10 sep besteld en betaald met ideal (wachttijd ca 4 weken) 11 sept mail met ordernummer 18 sept per brief bevestiging Nu bekijken wanneer mijn status omhoog gaat. Zou dus in de week van 8 oktober moeten zijn. (dat is 4 weken) Mootjuh heeft weer goede hoop..
|
|
|
||||
|
||||
Net weer gebeld omdat ik bijna 8 weken wacht. Zoals ik al dacht, kunnen ze helemaal NIETS zeggen. Ze gaat wel een emailtje sturen naar de afdeling logistiek, en hier hoor ik later nog over. (ga ik niet van uit)
En volgens haar systeem had ik vanochtend ook al gebeld(?) heel vaag weer. |
|
||||
|
||||
Edit: Ik zit ook op het tmobile iphone forum, en het schijnt dat een moderator mijn post gelezen heeft, en een verzoek ingediend heeft bij tmobile hoe het met de levering staat. Vandaar dat de medewerker die ik aan de telefoon had dacht dat ik al gebeld had vanochtend. Ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelling, geplaatst op 14 september, staat nog op status 1: Order Ontvangen. Als product omschrijving staat 'Apple iPh-008'. Betekend dit dat ik number 8 in de rij ben of dat ik de 'augustus' uitgave, wellicht nog 3.0.1, heb?
Omtrent de beschikbaarheid en de firmware versie heb ik T-Mobile op 15 september een mail gestuurd. "Deze vraag kunnen wij niet voor u beantwoorden, omdat wij op dit moment nog geen nieuwe toestellen van Apple hebben ontvangen." Deze reactie ontving ik op 21 september. Enigszins merkwaardige reactie aangezien ze op diezelfde dag jou, Frapo's, iPhone hebben verstuurd. Overigens ben ik altijd correct behandeld door T-Mobile. Ik hoop dat ze mijn iPhone dus ook binnen de 4 weken kunnen leveren zoals ze aangeven in hun reactie. Anders kom ik een beetje in de knel met mijn abonnement welke reeds op 4 oktober afloopt. Wanneer ik inderdaad 6 weken moet wachten op mijn iPhone is de eerste maand van mijn nieuwe abonnement een cadeautje voor T-Mobile . Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 13:52. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone opgehaald bij de T-Mobile shop (besteld op 22 augustus, dus 4 weken levertijd) en die had al gelijk 3.1.... zonder te updaten he...
|
|
|||
|
|||
Die van mij had ook FW 3.1 er al op. Moet zeggen dat het tot nu toe prima werkt.
|
|
|||
|
|||
12 augustus besteld via lost en stolen (16b zwart)
Sta nu op aflevertijd.nl: 2009-09-24 13:37 Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. hoelang duurt t totdat het fysiek aanwezig is?? |
|
|||
|
|||
Heb net even gebeld met TM.
En vroeg simpel om een schriftelijke bevestiging. Deze konden ze mij niet sturen (omdat ik telefonisch besteld heb??) Dus als ik het goed begrijp krijg je wel een schriftelijke bevestiging als je online besteld maar niet als je telef. besteld? Gelijk gevraagd wat de orderstatus van de site nou precies betekend, ook hier geen goed antwoord op gekregen. Blijbaar weten ze het zelf niet eens Dit was de eerste keer dat ik niet heel professioneel te woord ben gestaan. Maar wachtijd is nog steeds 4 weken. Zeggen ze... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgende keer als ik TM bel, zal ik het vragen wat die '008' betekend.. |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat ze bij de klanten service weten waar dat 008 voor staat Maar probeer het eens de volgende keer.
Ik heb telefonisch vernieuwd op 16/9 en kreeg pas gisteren mijn bevestiging in mijn brievenbus. Het duurt effetjes, waarschijnlijk zijn ze druk bezig met telefoontjes beantwoorden van boze klanten waardoor ze weinig tijd hebben om de bevestigingen te sturen )) Ik ben jaaaaren klant bij T-mobile en dit overkomt mij de eerste keer. Waarschijnlijk gebeurt dit doordat er gewoon TE veel vraag is naar de nieuwe iphone. Want Apple levert niet alleen aan Nederland he : )) Nog eventjes de tanden knarsen! Tjah, duimen duimen en nog een duimen |
|
|||
|
|||
Eindelijk wat vooruitgang.
ik heb hem 22 augustus besteld via de telefoon, en maak gebruik van de lost en stolen procedure. en sinds vandaag sta ik op aflevertijd.nl nu nog wachten op het telefoontje |
|
|||
|
|||
Ah, dank voor de reacties.
Ik was benieuwd of ik bij ontvangst meteen kon gaan pielen: unlock- en homescreen een beetje customizen enzovoort. Maar FW 3.1 is ook prima natuurlijk. @LostinForks. De '008' staat dan waarschijnlijk voor onze positie in de wachtrij. Wellicht ontvangt T-Mobile per keer 50 toestellen van Apple en zijn er dus 350 gegadigden voor ons of iets in die trant. @Kayserili. Vergeten te vermelden, maar ik ben ook een bestaande klant. Ik heb mijn abonnement vernieuwd middels de online shop. Op de factuur en de bevestiging contractvernieuwing staat de datum van bestellen, 14 september. De brieven zelf ontving ik echter op 17 of 18 september. Lijkt alweer zo lang geleden. Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 15:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wrs totdat je gebeld bent voor het maken van een afspraak??
|
|
|||
|
|||
11 augustus online besteld
14 augustus bevestiging per email, staat alleen in dat hij binnen max 7 weken wordt geleverd. Nu maar even aflevertijd in de gaten houden Ps. nieuwe zakelijke klant, dus ook te maken met nummerportering, als dat maar goed gaat |
|
|||
|
|||
Snelle levering
Ik heb via de site van T-Mobile op 14 september mijn contract verlengt en daarbij de Iphone 3GS Wit 16GB besteld.
Zoals ik hier las en hoorde zou de levertijd toch zeker 4 weken zijn, dit geeft de site zelf ook aan. Nu heb ik vandaag, 10 dagen later dus, al een sms gekregen dat mijn toestel klaar ligt bij AMP en dat ik een afleverafspraak kan maken. Heb dit dan ook meteen gedaan en a.s. dinsdag wordt hij netjes op mijn werk geleverd! Dit is dus zelfs binnen 2 weken! Ik sta echt versteld, maar ben blij uiteraard. Hopelijk hebben meer mensen dit geluk. |
|
|||
|
|||
duimen
Nou ik mag hopen dat ik hetzelfde geluk mag ervaren.
Ik sta zoals vele (ik meen 40 andere in die vestiging) sinds ma 21-09 op een wachtlijst voor de 3gs 16B. ook ongeveer een 4 weken wacht tijd. volhouden :-S Maaruh top voor je geluksvogel !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door VonZescao; 24-09-09 om 22:37. |
|
||||
|
||||
Zojuist maar gewoon via T-Mobile.nl de 16Gb 3G S besteld, en nu maar wachten... haha! Ik ben bestaande klant, dus contractvernieuwing. Wel apart want meteen nadat ik betaald had kreeg ik een sms van T-Mobile.
Uw contract bij T-Mobile is vernieuwd. Uw nieuwe contract is op 2009-09-24 ingegaan... etc. Ik vind het prima, maar mag ik dan ook m'n iPhone? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|