Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LostinForks Okay, bedankt! Ik heb nog geen facttuur ontvangen. Ik heb ook niet begrepen dat ik die eerder zou ontvangen evt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht je verlening hebben gekozen denk ik idd niet dat je dit krijgt.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ben overigens 'nieuwe klant'. Alhoewel wel met dit toestel heb nog een abbo bij Tmob lopen. |
|
||||
|
||||
Dan gaan we samen gespannen wachten, aangezien jij de jouwe 6 dagen later hebt besteld.. ;-)
Gezellig.. |
|
|||
|
|||
Hmm net even gebeld nog met de Klantenservice .. ff in het kort ;
Heb hem telefonisch bestelt via de Lost & Stolen procedure 31 juli bevestiging gehad per brief .. "Uw toestel wordt zo spoedig mogelijk verstuurd" Ik zou hem binnen 2 - 6 weken binnen hebben. Half september gebelt omdat de maximum 6 weken zijn verstreken , kon uiteindelijk 8 weken duren. Netjes afgewacht Net gebeldt omdat ik nog steeds niet in aflevertijd.nl sta ( na 54 dagen ) Krijg ik te horen dat ik nog 2 weken kan gaan wachten ??? Wat is dit nou voor leuke grap ? Wou hem destijds annuleren omdat er in de T Mobile Shop genoeg op voorraad zou zijn maar ik kon helaas niet annuleren. Vertelt de meneer dood leuk die ik aan de lijn had dat ik destijds heb gevraagd om annulering van mij abbonement en of ik daar verder op in ben gegaan ??? Ik kan hem toch niet annuleren ? hoe moet ik daarnou verder op ingaan , en waarom zou ik jou dan nog bellen ?? Dit is gewoon waardeloos , doe dan ook niks meer telefonisch .. mn vrienden lopen er al een tijdje mee en ik moet maar bellen en altijd hetzelfde te horen krijgen ?? na deze 2 weken moet ik zeker nog 2 weken wachten ? Echt waardeloos dit.D8 ben ik mooi van de nogal pittige activeringskosten af krijg je dit gezeik.Ok ik heb geduld maar als ze elke keer met andere leveringstijden aankomen dan word je toch gek van:S |
|
|||
|
|||
Alleen via de ING actie, of het afsluiten van een abbo bij een winkel waar de toestellen op voorraad zijn kan ervoor zorgen dat je het toestel binnen 3 dagen krijgt.
Bestellingen bij T-mobile zowel telefonisch als via de webshop hebben een levertijd van 6 a 10 weken. T-mobile heeft de ING actie waar gewoon bepaalde afspraken zijn gemaakt. Verder is een winkel zoals PDA-shop net even belangrijker dan een losse klant. Door deze 2 redenen zijn de levertijden voor de mensen die direct bij T-mobile zo onzeker en lang. Bellen met t-mobile heeft ook geen zin, degene die de telefoon opneemt mag dit niet bevestigen en kan hier ook verder niets aan doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn orderstatus op de Tmobile website staat al vanaf 20 augustus op #1... Begin m'n geduld nu toch wel te verliezen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe kom je nou op 6 tot 10 weken? Op de site staat nogsteeds 4 weken.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
T-Mobile, houd alsjeblieft op met klungelen! Kan ik ook juridische stappen ondernemen als ik morgen hoor dat er nog steeds niets is gebeurd? Bas |
|
||||
|
||||
@ Nachtegaal,
Wat een ongelofelijke prutsers zeg. Het is dat ze de enige aanbieders zijn momenteel, anders had ik mijn order állang gecancelled. Het is gewoon een of ander simpel callcentertje waar allemaal mensen werken die bij de aldi nog niet eens aangenomen worden... Heel vermoeiend. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat hij dus zijn oude factuur "nog niet betaald had", is hij sinds maandag afgesloten. En nu maar wachten op dat beloofde belletje van T-Mobile.. In de mail van T-Mobile staat trouwens dat ze proberen binnen twee werkdagen te leveren. Is dit ooit gebeurd bij een iPhone? Denk het niet, toch..? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag bij pdashop besteld. Alles op voorraad (op moment van schrijven) en binnen 1 dag geleverd als je voor 19.00 alles rond hebt. Inclusief iPhone-abbonement.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag gekregen
(Besteld op 10 augustus als verlenging van mijn flex-abo) |
|
||||
|
||||
Bij meerdere webshops staat ie nu te bestellen binnen 1 werkdag, dus wellicht handiger en sneller hier bestellen dan bij TM
|
|||
|
|||
13 aug 3GS black 16GB besteld via T-Mobile online, nieuwe klant i-150 abo, betaald via iDeal, levertijd 8 weken. Direct via mail bevestiging met bestelnummer.
19 aug schriftelijke bevestiging via reguliere post. 17 sep van 1 naar 4 op bestelstatus van T-Mobile 18 sep afspraak gemaakt met AMP 22 sep keurig afgeleverd Kan niet anders zeggen dat het netjes is gelopen en ja dat ik lang zou moeten wachten wist ik op het moment dat ik bestelde en dan is een kleine 6 weken keurig binnen de termijn. Kortom tot nu toe tevreden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|