Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmiddag iphone 3gs 32 gb besteld bij pdashop.nl, morgen in huis! kreeg net bevestigingsmail dat hij verzonden is en morgen tussen 9 en 13 geleverd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vanmiddag iphone 3gs 32 gb besteld bij pdashop.nl, morgen in huis! kreeg net bevestigingsmail dat hij verzonden is en morgen tussen 9 en 13 geleverd wordt...! YEAH!
waarom blijft iedereen toch bij t mobile bestellen? ik heb ook gewoon iphone t mobile abb, dus alles is precies hetzelfde! Laatst gewijzigd door welmoed; 25-09-09 om 00:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor die 70 euro heb ik wel geduld ))) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook besteld... woensdag. (pdashop.nl)
Daarna was bankpasnummer foutief, dus opnieuw gegeven, kon woensdagavond niet meer diegene bereiken die over de abonnementen ging oid. Dus donderdag verwacht ik dan het telefoontje voor de afleverafspraak, maar ik krijg niks. Dus ik bel om 3 uur, krijg te horen dat de meneer achter de telefoon het ook "vreemd" vindt. Daar heb ik veel aan... uitgerekend nu ik hem op mn verjaardag (vandaag) had binnen kunnen krijgen. Dus nu moet ik VANDAAG weer op een telefoontje wachten. Ik wacht tot 2 uur en daarna bel ik ze zelf wel weer. Ik ben het zat dat ik net zo lang moet wachten totdat het hun uitkomt. Ik heb namelijk ook tijden waarop ik die telefoon niet zo maar kan pakken (lees: LES) |
|
|||
|
|||
tnt stond om 8.50 voor mijn deur met mijn iphone nu alles aan het installeren en spelen maar... voor mij niets meer dan lof voor pdashop!!!! geweldig!
@ stidge: gefeliciteerd! en nog heeeel even wachten... |
|
||||
|
||||
Van harte Stidge
|
||||
|
||||
gefeliciteerd
gewooon even naar de wc lopen als ze bellen
|
|||
|
|||
Ja, vandaag dus... Ik werd gebeld, kon niet opnemen. Ik loop naar de WC, bel terug, krijg weer vriendelijke meneer. Die meneer meldt mij weer dat alle mensen van de abonnementen in gesprek zijn. Gevraagd of ze vandaag tussen 2 en 5 kunnen terugbellen. Het is nu bijna 5 over 4, dus ik neem zelf weer initiatief.
|
|
|||
|
|||
hee lui,
Weten jullie toevalig of de T-mobile shop onbekend belt. Ik heb de afgelopen dage steeds iemand die onbekend belt terwijl ik voor de klas sta les te geven en dus niet kan opnemen. errrrrug vervelend. Zeker omdat ze geen voice mail achter laten. Dus mochten jullie mij kunnen vertellen dat t-mobile de voicemail wel inspreekt dan ben ik daar gerust over. groeten |
|
|||
|
|||
HHMMM
verkondigen dat ik les geef en dan vervolgens een bericht kats vol met spellings fouten. ag juh wit wa ik bedeol tog ? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iPhone via de ING actie bestelt bij T-Mobile. Woensdag bestelt, kreeg direct mail dat binnen 24 uur contact met me zou worden opgenomen door de koerier, maar dat is nog niet gebeurd. Wel ging vanochtend de telefoon maar ik kon hem niet op tijd vinden, was een onbekend nummer.
|
|
||||
|
||||
Callcenters en dergelijke bellen altijd met een onbekend nummer, deze zitten allemaal op een telefooncentrale/server aangesloten. Wanneer je belt naar een 0800 (service)nummer word je door die centrale doorgezet naar een intern nummer/toestel óf locatie. Uitgaand word dit interne nummer altijd afgeschermd, om te voorkomen dat wij, als ongeduldige iPhone wachters, direct naar iemand gaan bellen in zo'n callcenter. Best logisch toch?
|
|
|||
|
|||
Orderstatus2009-09-25 17:12 CAAfspraak voor afleverdatum is gemaakt
KABOOM, telefonisch besteld... 7.5 weken moeten wachten |
|
|||
|
|||
Eindelijk bericht gehad, dinsdag wordt ie geleverd. Besteldatum 13 augustus. Dus levertijd 6-8 weken klopt precies.
|
|
|||
|
|||
Ben je zo laat nog opgebeld? Dan is er voor mij ook nog hoop!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom gaan degene die er zolang op moeten wachten niet gewoon naar een Belcompany winkel?
Daar hebben ze er nog genoeg op voorraad! Was gister eerst bij de T -mobile shop maar die zeiden dat het nog wel 6 tot 8 weken kon duren en nog geen 50 meter verderop hebben ze hem gewoon op voorraad! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, ja met abo moet ie hetzelfde kosten natuurlijk.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|