Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kayserili Leven is hard! : ) Zijn jullie nieuwe contracten al ingegaan? Zou het raar vinden als ik eerst me sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Neem dus aan dat me iphone tegelijkertijd met me sim geleverd gaat worden en dan pas me contracgt ingaat (ben nw klant bij Tmobile.. ) weet niet hoe het zit als je reeds klant van T-mobile bent..
|
|
|
|||
|
|||
jij hebt geluk
Ik ben al een tijdje klant bij t-mobile, dus ik moest verlengen. Nieuwe abo gaat in op 1 oktober en mijn iphone zou volgens de klantenservice uiterlijk medeo oktober binnen zijn. Dus ik ga met mijn sony ericsson w810i waar je geen gebruik van internet kan maken en waar je niks aan hebt buiten muziek, gebruik maken van een iphone abo met 2 mbit internet e.d. voor 30 euro p/m... leuk Ik hoop dat het niet bij jullie gebeurt. Trouwens, ik had met mijn t-mobile extra punten een bioscoopbon besteld op 22-06-2009, heb het nog steeds niet binnen (bij t-mobile extra staat een levertijd bij van max. 2 weken) Ik zit dus nu 12 weken te wachten op een ticket. Heb tig keer gebeld en ze zeggen dat ik het waarschijnlijk deze week binnen krijg. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nu al spijt van me abbo eigenlijk, begrijp me goed wil graag de iphone hebben, maar als ik zo de klachtenregens zie over de klantenservice/bereik/helpdesk dan krijg ik al een knoop in me maag.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahahah : ) Ik heb er (nog) geen spijt van. Ik heb vandaag pas de bevestiging van 16 september ontvangen : )) Dat laat al zien hoe serieus ze bezig zijn. Maar er staat dat de iphone binnen 10 werkdagen mits op voorraad wordt geleverd. En er staat niks over een vertraging van ca. 4 weken. Stond er bij jullie factuur er wel iets op over de vertraging? |
|
||||
|
||||
het stond op mijn order bevestiging welke ik per mail kreeg..
ProductenMaandelijkse kosten*Eenmalige kosten*Apple iPhone 3GS 16GB Zwart Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 4 weken. En op mijn factuur welke ik thuis kreeg c.q. bevestiging stond dit nogmaals (gelukkig wel dat ik al met ideal betaald had hihi) |
|
|||
|
|||
Nou, apart. Op mijn factuur staat niks over een vertraging of dergelijke.
Er staat alleen, levering binnen 10 dagen mits op voorraad... Misschien krijg ik hem ook wel binnen 10 dagen !!! )) Dat zou echt heel erg stom zijn. Ik heb ook geen zin om te wachten, maar als ik het eerder dan jouw/jullie krijg, dan bel ik de klantenservice eens weer op om ze te feliciteren met hun goede werk. Pff, ik mis dat ding nu erg ) mijn huidige telefoon heeft problemen met het lezen van de geheugen kaart en soms kan ik geen muziek luisteren. Als een muzikant wordt je er super gek van!! Tja, verder duimen dan maar |
|
||||
|
||||
Maar ben je nieuwe klant of heb je een verlenging.??
|
|
|||
|
|||
Verlening, hierdoor hoefde ik ook geen aansluitkosten te betalen en ik kreeg korting op de iphone (119 i.p.v. 199)
|
|
||||
|
||||
Mss toch een groot verschil tussen verlening en nw klanten. (maar kan je dan wel via t-mobile site kijken wat de status van je bestelling is?)
|
|
|||
|
|||
Nee, helaas. Ik kan de status van mijn bestelling niet zijn.
Het is toch afwachten en hopen dat het voor iedereen goed komt. Leven is hard zeg ik altijd )) (verder duimen!!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status Maar zodra die op status 4 staat (2 en 3 staat ie geloof ik nooit) dan zie je 'm ook op aflevertijd.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als nieuwe klant ontvangen jullie een order nr. Maar ik als bestaande klant heb het niet ontvangen. Ik kan het dus niet checken. Maar bij jullie is dat misschien wel handig |
|
|||
|
|||
Zaterdag via de ING actie besteld. besteld, werd vandaag gebeld door de AMP. Afspraak gemaakt voor donderdag.
Dus voor mij duurt het niet lang meer!!! |
|
|||
|
|||
2 weken geleden op woensdag besteld. Telefonisch. Had nog geen bevestigingsmail ontvangen, dus maar even gebeld naar T-Mobile. Bleek dat er helemaal geen bestelling was binnengekomen op mijn adres! Dus ik heb maar overnieuw besteld.. Gelukje dat de levertijd nu 2 weken i.p.v. 4 is, anders was ik gaan klagen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Snapt iemand iets van de orderstatus op de site?
Mijn bestelling staat nu al 1 week op status #1. Ik begrijp namelijk niet goed wat #2 betekend (order verwerkt) betekend dit dat mijn order wel geplaatst is maar nog steeds niet 'doorgegeven' is?? |
|
||||
|
||||
Mijne staat ook al bijna 2 weken op status 1. Ondanks dat ik een e-mail bevestiging heb en factuur ontvangen. Dus in dat opzicht is 2 en 3 niet zo belangrijk heb ik het idee. Meestal schiet die door naar 4 wanneer die binnen is c.q. verzonden gaat worden (so i hear op het forum).
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet eens een orderstatus.. het enige wat ik heb is de site aflevertijd.nl die ik al weken dagelijks in de gaten hou. but still nothing. Als de levertijd nu 2 weken is wordt ik echt gek.. wacht al 7,5 weken. Ik ga vrijdag bellen.. ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog geen facttuur ontvangen. Ik heb ook niet begrepen dat ik die eerder zou ontvangen evt. Zou het iets uitmaken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|