Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Heb je al wat gehoord?? en neem aan dat je wel een bevestiging (factuur en e-mail bevestiging hebt gehad destijds??) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heey Mootjuh Nou je wilt het niet geloven, maar ik heb nogsteeds niets gehoord. Ik heb zelf nogmaals gebeld, en na 25 minuten in de wacht staan, konden ze bij de KS geen melding vinden dat ik vandaag al eerder gebeld had En toen ik de naam van haar collega zei, zei ze "ja die naam ken ik wel maar ik heb geen idee wie dat is" En ze konden mij melden dat destijds de levertijd 6 tot 8 weken was, en ik hem dus ook niet eerder ga krijgen. De levertijd van de Iphone is NU 4 weken, maar dat geldt dus niet voor bestaande bestellingen, de levertijd daarvan blijft hetzelfde als wat er gezegd werd toen je hem bestelde. Waarom ik dan van een collega van hen, 50% korting kreeg op mijn bundel "omdat ze mij tegemoed wilden komen omdat ik al zo lang wacht" konden ze mij niet vertellen. Ben er echt ZO klaar mee. Toen ik aangaf dat ik mijn order wilde cancellen gaf ze uiteraard aan dat dit niet kan. Ook toen ik aangaf dat ik een ordernummer voor mijn neus had van iemand die hem wel had kunnen cancellen bleef ze volhouden dat ze hem niet kon annuleren. Een klachtenbrief sturen had ook geen zin volgens haar. Dus dat. Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 16-09-09 om 18:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zit je maar mooi mee mysteriousgirl!!
En wat ga je nu doen? Ti"s en blijft toch allemaal vreemd.... pdashop snelle levering en bij tmobile een en al puinhoop, lange wacht tijden enz enz. |
|
||||
|
||||
Kan niets doen roger. Moet geduld hebben.. En dat heb ik nou net niet Had me eigenlijk nooit hier moeten aanmelden en alle "succesverhalen" moeten lezen, en braaf 6-8 weken wachten zoals mij verteld was...
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met typhone.nl?
Ik heb daar een zwarte 3G S 16GB besteld. Aan de telefoon werd gezegd dat ik hem in twee dagen in huis zou hebben.. Dat is nu al meer dan 3 weken geleden en heb nog steeds niks binnen gekregen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En weet je hoe het zit met de garantie als je een iphone bestelt bij pdashop? Moet je dan naar die winkels van pdashop gaan of zo? Of kan je ook gewoon bij T-Mobile naar binnen wandelen? |
|
|||
|
|||
Zo, ik heb ook maar gedaan zoals al meerdere mensen hebben gedaan. Mn oog viel vanmiddag op leverbare iphones bij pdashop. Na wat bellen met t-mobile heb ik besloten om hier een bestelling te plaatsen. Ik belde later met wat vragen naar de klantenservice van pdashop en wat me meteen opviel was dat ik binnen 3 tellen een vriendelijke medewerker aan de telefoon had. Daar waar ik bij t-mobile eerst 15 minuten moest wachten totdat ik uberhaupt iemand aan de lijn kreeg en vervolgens tegen de telefoniste moest zeggen dat er echt een levertijd van 4 weken vermeld stond op de site in plaats van 8. Verder werdt ik bij pda shop meteen geholpen en morgen om 11 uur ligt hij klaar om afgerekend te worden.
Veel plezier nog met wachten allemaal, maar ik hoop dat jullie allemaal net zo slim zijn als ik en nog vele andere, Screw t-mobile! Op de reserveringsbon van t-mobile staat dat ze van de 50 euro aanbetaling 4,95 in rekening moeten brengen voor administratiekosten mocht je de reservering annuleren. Ik ga in ieder geval proberen om wel het hele bedrag terug te krijgen aangezien zij hun afspraken niet na kunnen komen. En anders heb ik het er wel voor over om 4,95 te betalen als ik de telefoon dan 2 weken eerder kan krijgen. De verzekering is hier echter wel 10 euro per maand, maar ik denk (geen feiten) dat ik hier wel een betere en in ieder geval een professionelere service voor krijg mocht ik er problemen mee hebben. Ik had bij t-mobile shop nijmegen 19 augustus besteld, 18gb zwart helaas net niet binnen 4 weken, maar die ene dag kan ik er nog wel bij optellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geloof mijn mysteriousgirl er komt een dag dat je een gat in de lucht springt en al dat wachten bent vergeten op het moment van ontvangst van je nieuwe Iphone! Laat je nog even weten als dat zo ver is.... Tot die tijd wacht ik wel met je mee |
|
||||
|
||||
Er word binnen nu en 2 weken een nieuwe T-Mobile shop geopend in Lisse.
Misschien dat ze daar wel wat op voorraad hebben .. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat er ook op je bevestiging echt 6 tot 8 weken??? (bij mij nl 4.. dus ga ze dr echt aan houden als ik het zo lees)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mijn bestelling (iphone 3gs 16gb zwart) bij t-mobile telefonisch geplaatst. Ze waren héél vriendelijk en ik heb een ordernummer en via mail een bevestiging ontvangen. Hij zou ook nog via gewone post een bevestiging sturen. Ik ben echt prima geholpen!
Maar goed....nu is het wachten begonnen. Ik ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik kwam pas ná mijn bestelling op deze site terecht anders had ik zeker bij d pdashop m'n bestelling geplaatst... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Blijven bellen zou ik zeggen, EN laat ze wat op papier zetten desnoods. (heb je altijd stro** om mee te gooien.. ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad, dat is het hele kromme van het verhaal. First in first out geldt dus niet... Ik heb alleen een brief thuis gekregen verder geen bevestigingen. Op de site stond toen 6-8 weken en dat moet ik aanhouden. Nog 2 weekjes max... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mischien dacht Tmobile hun achterstand weg te kunnen werken voordat de 4 weken van de nieuwe bestellingen afgelopen zijn. Maar ik reken er niet meer op. Zou wat zijn als ze bij mij ook komen met 't excuus dat er wat mis is met mijn gegevens... Dan hebben ze een mooie aan me . Baal wel, m'n huidige telefoon was kapot gegaan, een PDA, daar had ik agenda etc op. Nu heb k een hele oude siemens waar ik never nooit op kan agenda'en etc. Laatst gewijzigd door Evadnl; 17-09-09 om 12:03. Reden: typfout |
|
||||
|
||||
Ze werken dan ook met verschillende uitlever/bevestigings systemen, ik heb de dag dat ik online mijn Iphone bestelde meteen een bevestiging per mail gekregen met ordernummer, alsmede gister een factuur thuis. Heel raar.. dat Apple met T-mobile in zee is gegaan is mijn nog steeds een raadsel, waarom niet via KPN of Vodafone.. voglens mij hebben die een beter beleid.. maar wat je zegt we wachten rustig af.!!! (hoef ik dus ook nog maar 3 weken.. )
|
|
|||
|
|||
Ik was onlangs met een vriend naar T-Mobile winkel geweest, omdat hij wilde weten wanneer hij kon verlengen, maar ze zeiden dat de leveringstijd na deze week, mocht er geen voorraad meer is, anderhalve week is en dat er waarschijnlijk vanaf deze week ruim voldoende voorraad er is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
t-mobile ging akkoord met de vele eisen van Apple. Geld? hmm denk dat kpn of vodafone meer omzet hebben maar wilden niet voldoen aan de eisen van Apple
|
|||
|
|||
Citaat:
En gister had ik hem al gekregen ( dus een week). Rare aan dit verhaal is via t-mobile kan je hem niet met 1 jarig abonnement krijgen en bij gsm web wel. En op de doos staat een t-mobile logo. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|