Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Laten me ze nou inderdaad om 16.46 uur een sms en 17.30 uur een e-mailtje gestuurd hebben! HALLELUJA! Heb nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Deden ze dat bij mij dan ook maar.
Heb zelfde dag besteld als Operafreak als ook anderen maar mijn I-phone is er nog steeds niet. Bij AMP nog steeds op VVAA en order nog niet fysiek aanwezig.... Bij T-mobile nog steeds op status 3. Toch wel balen dat je hoort dat anderen hem gelijkertijd bestellen en de I-phone wel al ontvangen en ik weer lekker kan zitten wachten..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm ze komen bij mij tussen 10:40 en 13:40....
Er is pas rond 12:00 iemand thuis, hopelijk komen ze na 12:00! weet iemand hoe AMP 't doet als iemand niet thuis is? komen ze de volgende dag, of later op dezelfde dag, of pakketje naar 't postkantoor, etc? |
|
|||
|
|||
Citaat:
en op de website word dat vermeld dat ze u niet konden bereiken. Vervolgens kan u zelf bellen voor een nieuwe afspraak of ze bellen u |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan ik hun niet gewoon ff opbellen en vragen of ze vandaag na 12:00 kunnen komen, of werkt 't niet zo |
|
|||
|
|||
Doen ze toch niet aan, maar je kan het altijd proberen misschien dat ze het kunnen doorgeven..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wordt helemaal gek van het wachten. Eerst had ik nog geduld maar nu ik lees dat anderen hem nu ontvangen terwijl ik ook 18-11 heb besteld raak ik erg ongeduldig....... |
|
|||
|
|||
Citaat:
haha nee dan wacht ik nog wel een dagje langer kheb trouwens op 26-11 besteld...... :| |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is je van harte gegund!!! maar ik snap niks van het uitleverbeleid bij T-mobile, vind dat echt raar. Welke versie heb je overigens besteld, wellicht dat het daar ook mee te maken heeft. Ik heb een zwarte 16gig besteld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik snap ook niets van de aflevermethoden van T-mobile.. ik dacht misschien dt er een vracht binnen is gekomen en dat ze gewoon zijn begonnen met uitleveren en dat ik geluk had had ik erbij zat. Maar dat klopt dan ook niet helemaal als ze jou (blijkbaar) hebben overgeslagen? wat is je status @ t-mobile.nl of @ aflevertijd.nl? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Status aflevertijd: 2009-11-27 17:05 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken Bij T-mobile op status 3..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
maybe tonight, khoop 't voor je. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ha verduijnovic,
Ik heb het zelfde als jou hoor! Mijne is vrijdag ook daar naartoe gestuurd maar bij mij staat ook dat hij nog niet fysiek leverbaar is.... Ik heb een witte iphone 32g besteld op 12 november, pas later als vele die hem al wel hebben. Ik heb voor mezelf wel zo iets als er vrijdag nog niks veranderd is ga ik een belletje wagen..... Maar misschien hebben we vandaag of morgen meer geluk, we zullen zien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
We wachten maar weer netjes af, vol ongeduld..... |
|
|||
|
|||
Zojuist een telefoontje van 't thuisfront ontvangen dat de iphone in ontvangst is genomen
nu nog tot 17:00 werken..... |
|
|||
|
|||
Ik heb hem (16gb zwart) 24-11 besteld en sta ook sinds vrijdag op:
2009-11-27 17:05 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. en status 3 bij t-mobile .... geduld hebben dan maar! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga nergens meer vanuit, denk zelf dat het ergens in de loop van volgende week gaat worden.... |
|
|||
|
|||
morgen morgen morgen morgen morgen..
het wachten op morgen is ondragelijk haha |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|