Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Zou ze gewoon blijven bellen.. wel raar dat mensen die later besteld hebben hem eerder krijgen dan jij dan. Zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
en voor de zekerheid vandaag ff extra aflevertijd in de gaten houden.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eergisteren (5 oktober) via t-mobile klantenservice mijn contract laten verlengen icm een iPhone.
En zie net dat ik nu al (lees:2 dagen later) op aflevertijden.nl vermeld sta. Vrees om die reden dat t niet zo heel veel betekent.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 24 september besteld.
Ik sta nu ook op aflevertijd trouwens dus het zal niet lang meer duren |
|
|||
|
|||
Ik heb ook maandag contractvernieuwing gedaan; en sta sinds gisteren op aflevertijd; alleen staat erbij dat order nog niet Fysiek aanwezig is. Op t-mobile bestelstatus sta ik nog bij stap 1... zal dus wel een tijdje gaan duren ben ik bang
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er werd mij verteld dat, omdat dit een contract verlening is, geen order nummer te zien is. Mag ik vragen hoe jij aan je order nummer bent gekomen? Wil namelijk ook graag zo nu en dan op orderstatus van tmobile kunnen kijken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb telefonisch een bestelling geplaats en ook daarvan een bevestiging ontvangen met als titel "bevesting contractvernieuwing" maar geen order nr jammer genoeg... Gewoon maar afwachten dan maar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat stond in de mail; komt denk ik dan idd omdat ik het online heb gedaan. |
|
|||
|
|||
Hoop dat de koerier een beetje opschiet voor je Mootjuh .
Ik ben toch wel een beetje aan het aftellen. Op 14 september besteld (online, verlenging), en ze hebben nog 2 dagen om een afleverafspraak te maken om de iPhone bij mij te kunnen afleveren voordat de deadline verloopt (ma 12-10). Mijn order status staat nog rock solid op 1. Met al die goede berichten hierboven begin ik hem toch lichtelijk te knijpen . |
|
||||
|
||||
Ff bellen met KS Von.. mss helpt dat.. Bij mij ging het ook ineens heel snel nadat ik KS had gebeld (ondanks dat ze zei dat ik tot woensdag mss moest wachten eer ik iets op de site van hen zag staan met statusverhoging)
Niet geschoten altijd mis toch...
|
||||
|
||||
Heb je hem al binnen mootjuh??
|
|
||||
|
||||
Nee zit met smart te wachten.. haha.. ze kunnen tussen 14 en 17 uur komen
Dus moet nog ff geduld hebben.. ;-) |
|
|||
|
|||
Gister (6 Okt) Iphone telefonisch besteld contract verlenging maar tot op heden geen bevestigings email ontvangen?.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de bestelling klopt, lezen ze al je gegevens door, en weet je dat het in orde is. Heb ik ook gedaan.
|
||||
|
||||
Hij is binnen.. ga nu proberen... zowww benieuwd.. hihi.. jullie horen t nog!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sinds vanochtend op aflevertijd en status 4, maar ben nog niet gebeld!
hopen dat ik vandaag nog een telefoontje krijg! |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoeveel iPhones de shops ongeveer binnenkrijgen elke week? T-shop alkmaar krijgt elke vrijdag iPhones binnen btw (misschien mensen die daar wat aan hebben).
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|