iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

Chris!! 26-11-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 387992)
Ik was op zoek naar een of andere winkel :(

haha:P sorry, mss beetje onduidelijk!

martijnbouhuys 26-11-09 21:38

zullen wel duurder worden. je kunt profiteren van zoveel vraag...

Ika 26-11-09 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijnbouhuys (Bericht 388049)
zullen wel duurder worden. je kunt profiteren van zoveel vraag...

Heb jij je telefoon besteld bij de webshop van t-mobile of ergens anders?

martijnbouhuys 26-11-09 22:43

Ik heb mijn telefoon 10 nov besteld via T-mobile.nl

Vond het erg vervelend dat er pas na het bestellen over een "langere levertijd" werd gesproken.
Ik ga nu naar zwitserland en had de phone graag meegenomen. (ivm navigatie)

vuurvreter 26-11-09 22:45

Stel ik schaf de Iphone aan, eerder dan dat ik mag verlengen.
Kan ik dan achteraf nummerbehoud aanvragen?

martijnbouhuys 26-11-09 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazyberke (Bericht 384706)
Ik heb mijn 3Gs vorige week besteld bij T-Mobile shop.
Kreeg ik van de week bericht dat T-mobile verlengingen vraagt te wachten tot januari 2010!!!! En dat ze dan met een mooi aanbod komen. Wat dat aanbod is wilden ze niet zeggen!

Ja ja...:cool:

RandyJC 27-11-09 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 388072)
Stel ik schaf de Iphone aan, eerder dan dat ik mag verlengen.
Kan ik dan achteraf nummerbehoud aanvragen?

ik lift ff mee met deze vraag :)

ik heb hem alleen al bestelt.

Faithz 27-11-09 09:33

Vorige week dinsdag is mijn 2G nat geworden en werkte niet meer. Dinsdagavond 3GS besteld bij PDAShop, woensdag opgehaald.

Gisteren besloot mijn vrouw ook een iPhone te kopen. Weer besteld bij PDAShop, straks ophalen.

Super tevreden over PDAShop! Correct geholpen en ze hebben voorraad. Ik ben blij dat ik niet rechtstreeks naar t-mobile ben gegaan.

RandyJC 27-11-09 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 388140)
Vorige week dinsdag is mijn 2G nat geworden en werkte niet meer. Dinsdagavond 3GS besteld bij PDAShop, woensdag opgehaald.

Gisteren besloot mijn vrouw ook een iPhone te kopen. Weer besteld bij PDAShop, straks ophalen.

Super tevreden over PDAShop! Correct geholpen en ze hebben voorraad. Ik ben blij dat ik niet rechtstreeks naar t-mobile ben gegaan.

Alles heeft zo zijn voor en nadelen :)

RandyJC 27-11-09 09:54

hijs naar status 3 gevlogen!

"
[h3]Order verzonden naar magazijn[/h3]
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Operafreak 27-11-09 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RandyJC (Bericht 388148)
hijs naar status 3 gevlogen!

"
[h3]Order verzonden naar magazijn[/h3]
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Wat zijn dat toch heerlijk cryptische omschrijvingen.. wat is hier eigenlijk anders dan status 2? Je moet een kampioen tussen-de-regels-door-lezer zijn om er chocola van te maken... :rolleyes:

Operafreak 27-11-09 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 385942)
Nah, dan wordt de mijne vast een kerstkadootje van TM :rolleyes:

Ze zijn trouwens wel rap met het belasten van je CC! Nou ja, heb nou nog weer een stukje bewijsmateriaal voor het geval dat nodig mocht zijn.. ;)

RandyJC 27-11-09 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 388169)
Wat zijn dat toch heerlijk cryptische omschrijvingen.. wat is hier eigenlijk anders dan status 2? Je moet een kampioen tussen-de-regels-door-lezer zijn om er chocola van te maken... :rolleyes:

Tis dat ik een sms heb ontvangen dat die in de week van 7 december geleverd word.. anders zou ik ook niet veel kunnen opmaken uit deze status melding ;)

martijnbouhuys 27-11-09 16:28

kreeg vanmorgen telefoon van een transportdienst. ze willen een afspraak maken om te leveren. Dat wordt dus maandag leveren voor ze. ik zit nu in zurich.

ik snap niets meer.

Operafreak 27-11-09 16:31

Het schiet op...
 
20091118 - besteld en betaald. Status: 2
20091125 - contract & factuur ontvangen. Status: 2.
20091127 - status blijkt 's middags aangepast. Nu 3! Maar (nog) geen bericht over leverdatum/tijd.
Bellen ze ook op zaterdag voor afspraken??

Hoop doet leven..:)

RandyJC 27-11-09 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 388296)
20091118 - besteld en betaald. Status: 2
20091125 - contract & factuur ontvangen. Status: 2.
20091127 - status blijkt 's middags aangepast. Nu 3! Maar (nog) geen bericht over leverdatum/tijd.
Bellen ze ook op zaterdag voor afspraken??

Hoop doet leven..:)

Jah ik kreeg ook een sms dat ze pas over 2 weken zouden bellen voor een afspraak.. bellen ze zonet om een afspraak te maken.. heb hem maar op donderdag gezet :)

Dus donderdag word die geleverd (H)

RandyJC 27-11-09 18:13

Citaat:

Wij bellen u opnieuw om een bestelafspraak te maken. U kunt ons hiervoor ook zelf bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur op 030 240 80 24.
je hoeft alleen maar je afleveradres (postcode) door te geven en dan kan je gewoon een afspraak maken.. ik zou gewoon zelf bellen meerdere mensen in deze topic hebben dat gedaan :)

bennie80 27-11-09 18:39

Hallo, Vandaag is mijn status veranderd naar 3:

"Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden"

Nu zal het toch niet lang meer duren?
Ik heb hem op 18 november, laat op de avond, besteld via de webshop van T-mobile.
groetjes,
Ben


PS. Zojuist ben ik gebeld om een afspraak te maken voor de levering...1 december!

Operafreak 27-11-09 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RandyJC (Bericht 388333)
je hoeft alleen maar je afleveradres (postcode) door te geven en dan kan je gewoon een afspraak maken.. ik zou gewoon zelf bellen meerdere mensen in deze topic hebben dat gedaan :)

Ah, dat geeft de burger moed.. gelijk ff proberen :D

Edit:
Sh..., hij is bekend in het systeem - maar: ze hebben 'm nog niet binnen :( Konden ook niet zeggen wanneer dan wel... grrr... typisch gevalletje van 'Bel ons niet - wij bellen u....' Zucht... geduld, geduld, geduld..

vuurvreter 28-11-09 13:15

Nou ik heb gisteren de stoute schoenen maar ff uit de kast gehaald.
Bij T-M shop geweest met de vraag of ik mocht annuleren als ik hem ergens anders kon aanschaffen, dit was geen enkel probleem.
Daarna meteen naar de BelCompany gegaan en die hadden hem op voorraad.
Meteen alles bij hun geregeld inclusief nummerbehoud.
Vandaag mijn geld opgehaald bij de T-M shop en heb het volledige bedrag van € 50,00 retour gekregen. Ik zag de medewerkster wel balen dat ze hem niet konden leveren en een andere winkel wel.

Afijn, ik ben een trotse bezitter van de Iphone 3GS 16Gb, zo ff mijn profiel aanpassen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.