iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

jongaj 13-08-09 08:48

Ik heb via de klantenservice de Iphone 3GS besteld via lost and stolen gezien die van mij echt gestolen was (3G).
Ik zou binnen twee dagen een bevestiging van bestelling krijgen maar twee weken stilte ben ik toch maar gaan bellen. "De bestelling was in werking gezet maar de bevestigingsbrief was nog niet verzonden".
Ik heb nu eindelijk de brief ontvangen en moet maar wachten tot de Iphone binnen is bij AMP zodat die weer contact met mij opneemt voor een aflever afspraak.

Zoals waarschijnlijk ook bij jullie allen beloofd is kreeg ik ook te horen dat de verwachte levertijd 8 weken is maar ervaring leert dat het meestal niet langer dan 6 weken is. (Dit kreeg ik van iemand te horen van de klantenservice maar het kan ook een standaard opmerking zijn). Fingers crossed dat dat daadwerkelijk ook zo is dan maar.
Als ik uitga van die 6 weken levertijd hoop ik 18 september hem eindelijk binnen te hebben.

srf0611 13-08-09 10:31

Ik heb vandaag nog even met de klantenservice gebeld.
Eindelijk iemand die het wél voor me ging nakijken. Met behulp van de postcode en huisnummer heeft hij gekeken of er al iets bekend was; niet dus.
Ik vroeg aan hem hoe het nou kwam dat sommige mensen die hem later hebben besteld dan ik, hem eerder krijgen. Hij legde uit dat dit komt door:
  • Nieuwe of bestaande klant (dus toch..)
  • Het type iPhone
  • Manier van bestellen
Bij elke levering krijgt iedere winkel een bepaald aantal iPhones.
Momenteel wacht T-mobile op een nieuwe levering van Apple. Zodra die levering binnen is, worden deze weer verdeeld over alle shops, waarbij T-mobile Persoonlijk online en T-mobile zakelijk online ook weer twee aparte shops zijn. Zo kan het dus zijn dat een nieuwe klant op 23 juli een persoonlijke iPhone 3GS 16GB heeft besteld, hem eerder krijgt dan ik, omdat ik hem bij de zakelijke markt heb besteld.

Hij vertelde mij ook nog dat de 8 weken levertijd inderdaad vrij ruim zijn genomen. De levertijd hangt dus helemaal af van Apple; T-mobile wacht op een nieuwe levering van Apple.

maceddy 13-08-09 10:51

iPhone besteld 24 juli.. Via T-Mobile online (3GS 16GB Black) als nieuwe klant.

Nog niks gehoord..

Wat is trouwens dat AMP waar jullie het over hebben?

mikey2902 13-08-09 10:54

AMP is de koerier die je bestelde iphone komt afleveren. www.amp.nl www.aflevertijd.nl

srf0611 13-08-09 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maceddy (Bericht 337593)
iPhone besteld 24 juli.. Via T-Mobile online (3GS 16GB Black) als nieuwe klant.

Nog niks gehoord..

Nee, dat kan goed kloppen. Ik heb hem 21 juli besteld, en ook nog niks gehoord.

erwinh 13-08-09 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 337604)
Nee, dat kan goed kloppen. Ik heb hem 21 juli besteld, en ook nog niks gehoord.

20 juli: 16GB wit. Niks gehoord.

maceddy 13-08-09 13:26

Lekker.. Kom ik in de winkel, blijkt dat ze daar binnen een week binnen komen en de 32GB black gewoon op voorraad hebben..... Kan zeker niet annuleren voordat die lui aan de deur staan...

Nou ja, heb in ieder geval al een hoesje gescoord :)

mikey2902 13-08-09 13:32

en welke winkel was dat?

maceddy 13-08-09 13:44

Dat was de T-Mobile Shop in Hoogeveen.

mikey2902 13-08-09 13:49

Oke thnx, voor mij een klein beetje uit de richting :S

srf0611 13-08-09 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maceddy (Bericht 337691)
Lekker.. Kom ik in de winkel, blijkt dat ze daar binnen een week binnen komen en de 32GB black gewoon op voorraad hebben..... Kan zeker niet annuleren voordat die lui aan de deur staan...

Heb ergens op het forum gelezen dat je het recht tot annuleren wel hebt.

srf0611 13-08-09 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maceddy (Bericht 337691)
Nou ja, heb in ieder geval al een hoesje gescoord :)

Haha, het hoesje heb ik ook al geregeld.. :D

mikey2902 13-08-09 14:24

Heb net contact gehad met t-mobile met de vraag of ik mijn betaalde reservering in een t-mobile winkel kon ophalen waar ze nog wel de iphone hebben. Dit kan dus niet, omdat de online store weer apart staat van de reguliere winkels.Annuleren kan alleen als AMP belt voor een afspraak.
De dame gaf wel aan dat de levertijd op dit moment 6 weken is.

maceddy 13-08-09 14:25

Ik vraag mij af (zie ook ander topic) of ik nu gewoon in de winkel op dezelfde naam kan afsluiten en straks die webbestelling kan annuleren....

mikey2902 13-08-09 14:29

Ik zou het gewoon proberen, alleen uitkijken dat je dalijk niet met 2 abo's opgescheept zit.

maceddy 13-08-09 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikey2902 (Bericht 337753)
Ik zou het gewoon proberen, alleen uitkijken dat je dalijk niet met 2 abo's opgescheept zit.

Die webabo is toch te annuleren zodra de koerier contact opneemt?

mikey2902 13-08-09 14:30

ja dat wel maar je weet maar nooit met t-mobile ;)

maceddy 13-08-09 14:37

Das een apart contract.. Zolang ik die niet teken zit ik nergens aan vast....

mikey2902 13-08-09 14:44

oke dan, nou dan zou ik cker naar Hoogeveen gaan om het te proberen, en dan annuleren als AMP jouw belt.

maceddy 13-08-09 14:45

/me neemt om 16 uur vrij!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.