iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

Mysteriousgirl_ 15-08-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikey2902 (Bericht 338638)
Heb je ook geen mailtje gekregen, nadat je je betelling bij t-mobile online hebt geplaatst?

Nee heb hem telefonisch geplaatst bij de klantenservice. Enige bevestiging die ik gehad heb was de brief met contract voorwaarden enzo.

Maar ik bel ze maandag wel even :)

srf0611 16-08-09 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 338584)
Ik heb verlengd als bestaande zakelijke klant. Gaat om de 16gb zwart.

Heuh, hoe kan dat nou weer.. :confused:
Ik dacht dat nieuwe klanten nog voorrang kregen ook.. ;)
Ik ga morgen nog maar 's bellen of ze al wat weten..

SuperDutch 16-08-09 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 338773)
Heuh, hoe kan dat nou weer.. :confused:
Ik dacht dat nieuwe klanten nog voorrang kregen ook.. ;)
Ik ga morgen nog maar 's bellen of ze al wat weten..

Volgens mij is er geen pijl op te trekken. Gaat volkomen random. Maar een belletje kan natuurlijk nooit kwaad.

srf0611 16-08-09 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 338793)
Volgens mij is er geen pijl op te trekken. Gaat volkomen random. Maar een belletje kan natuurlijk nooit kwaad.

Dat idee heb ik ook.
Én maar zeggen dat het gaat volgens 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Ik bel morgen inderdaad even naar de klantenservice, om te vragen hoe het nou zit. Ik kan haast niet meer wachten.. :D

Joppiesaus 16-08-09 22:57

Beste,

Vraagje, ik ben niet echt bekend met het bestelroces, maar vind het allemaal maar erg raar gaan en heb er geen vertrouwen in dat ik mijn 3gs zwart 16GB iPhone besteld bij de T-Mobile shop op tijd ga krijgen.

Situatie:

1. Ik heb de 3gs zwart 16GB met i300 29 juli besteld. --> MAX 6 weken wachten
2. Vervolgens hoor ik meer dan twee weken niets en ontvang ik 13 Augustus slechts een bevestiging

Net heb ik mijn bestelnummer en gegevens ingevuld op: https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

Deze geeft echter aan: "Het opgegeven ordernummer is niet gevonden."


Is dit normaal? Ik lees van meerdere mensen hier die hem later hebben besteld en hem nu al hebben!!

Ik heb daarnaast ook gekozen voor nummeroverzetting, hier hoor ik ook helemaal niets van. Ik vind het nogal rommelig allemaal. Is er iets wat ik kan ondernemen?

splatz 16-08-09 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus (Bericht 339051)
Beste,

Vraagje, ik ben niet echt bekend met het bestelroces, maar vind het allemaal maar erg raar gaan en heb er geen vertrouwen in dat ik mijn 3gs zwart 16GB iPhone besteld bij de T-Mobile shop op tijd ga krijgen.

Situatie:

1. Ik heb de 3gs zwart 16GB met i300 29 juli besteld. --> MAX 6 weken wachten
2. Vervolgens hoor ik meer dan twee weken niets en ontvang ik 13 Augustus slechts een bevestiging

Net heb ik mijn bestelnummer en gegevens ingevuld op: https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

Deze geeft echter aan: "Het opgegeven ordernummer is niet gevonden."


Is dit normaal? Ik lees van meerdere mensen hier die hem later hebben besteld en hem nu al hebben!!

Ik heb daarnaast ook gekozen voor nummeroverzetting, hier hoor ik ook helemaal niets van. Ik vind het nogal rommelig allemaal. Is er iets wat ik kan ondernemen?

Of je order goed is doorgekomen zou ik zeggen, moet je even de klantenservice bellen.
Nummeroverzetting weet ook niet of het mogelijk is, het is natuurlijk wel eigenlijk verlenging van je oude nummer en abbo.
Misschien dat een t-mobile medewerker/medewerkster hierover wat meer duidelijkheid kan bieden, je kan ook in ieder geval de KS bellen.

SuperDutch 17-08-09 09:38

Net met AMP gebeld om een aflevertijd af te spreken, hebben ze de iPhones nog niet op voorraad dus kon ik nog geen afspraak maken :mad:
Maar ze verzekerde wel dat hij deze week nog binnen kwam.:D

Mysteriousgirl_ 17-08-09 10:10

Zojuist gebeld met de ks voor mijn ordernummer, maar die was er nog niet. Het ordernummer is er pas op het moment dat hij binnen is bij AMP.. Ik kan dus niet mijn status checken.. ga nu mn 3de week in.. heb gewoon geen geduld!!!!! Heb echt al 100.000 apps die ik wil hebben.. nu alleen mn toestel nog grrrrrrr

SuperDutch 17-08-09 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 339113)
Zojuist gebeld met de ks voor mijn ordernummer, maar die was er nog niet. Het ordernummer is er pas op het moment dat hij binnen is bij AMP.. Ik kan dus niet mijn status checken.. ga nu mn 3de week in.. heb gewoon geen geduld!!!!! Heb echt al 100.000 apps die ik wil hebben.. nu alleen mn toestel nog grrrrrrr


Je hebt niet zoveel aan de statuscheck T-Mobile. DIe veranderd tussendoor nooit. Hij springt nml in een keer van status 1 naar 5 en dan heb je hem al binnen. Je kan beter Aflevertijd.nl | AMP logistics in de gaten houden.

srf0611 17-08-09 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 339108)
Net met AMP gebeld om een aflevertijd af te spreken, hebben ze de iPhones nog niet op voorraad dus kon ik nog geen afspraak maken :mad:
Maar ze verzekerde wel dat hij deze week nog binnen kwam.:D

Hmm, da's lekker dan.
Ik ga zo nog eens even met de klantenservice bellen, om te vragen hoe het met mijn order zit. Heb hem tenslotte op dezelfde dag als Superdutch besteld, hetzelfde toestel, en hetzelfde soort abonnement.
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben..

Joppiesaus 17-08-09 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door srf0611 (Bericht 339160)
Hmm, da's lekker dan.
Ik ga zo nog eens even met de klantenservice bellen, om te vragen hoe het met mijn order zit. Heb hem tenslotte op dezelfde dag als Superdutch besteld, hetzelfde toestel, en hetzelfde soort abonnement.
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben..

Wanneer hadden jullie hem besteld dan?

gaboz 17-08-09 12:59

sigh heb op 31 alvast gereserveerd in de winkel maar nog steeds niet binnen, ze zijn helemaal op. winkelbediende belde wel over dat ze 300 stuk zouden krijgen en die 300 over al die winkel zouden verspreiden dus.....klere*&# en ik mocht nog de 15e mijn abbo gaan verlengen/veranderen

srf0611 17-08-09 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus (Bericht 339191)
Wanneer hadden jullie hem besteld dan?

Op 21 juli.

srf0611 17-08-09 14:12

Heb met de klantenservice gebeld, en zij wist me te vertellen dat ze contact met me opnemen zodra hij binnen is, dat alles in volgorde van binnenkomst af wordt gehandeld, en dat er 'bijna nooit iets fout gaat'. :rolleyes:
Niks nieuws voor mij dus. Hoop dat hij snel binnenkomt.. ;)

siccobijl 17-08-09 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus (Bericht 339191)
Wanneer hadden jullie hem besteld dan?

4 aug. Nog niets vernomen.

sannie72 17-08-09 15:24

heb mij iphone 3gs 16gb besteld in een t-mobile shop in rijswijk zh op 11 augustus.
morgen dus een week geleden. ben benieuwd. ze zeiden dat het 2-3 weken kan duren. bij sommige lees ik dat ze hem al na een week hadden. kan niet wachten

Joppiesaus 17-08-09 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siccobijl (Bericht 339276)
4 aug. Nog niets vernomen.

En iemand die op die datum had besteld had al een telefoontje gekregen voor een afspraak? Ik heb mijn 16GB 3GS in 26 juli besteld en heb nog helemaal niets vernomen. Ik kreeg de bevestiging van de online shop ook as twee weken later!

Volgensmij wordt ik om een of andere rede achtergehouden?

Erikkk 17-08-09 19:21

Nou ik heb hem vanavond inderdaad gekregen. Hij zou tussen 6 en half 8 komen, maar 5 uur werd ik door hem gebeld dat hij er al was. Ik was nog niet thuis dus hij heeft nog 3 kwartier op mij gewacht. Ik heb er ook een oranje hoesje bij gekregen met op de achterkant de ING leeuw (besteld via ING actie). Het is een hoesje waarmee alle functionaliteiten beschikbaar blijven, dus een sleeve of case moet ik evengoed nog aanschaffen, maar het hoesje is ook heel erg handig.

srf0611 17-08-09 19:36

Ik ben vandaag ook maar alvast m'n hoesje gaan kopen.
Een silicone skin inclusief screen protector voor maar €15,-
Dan heb ik hem maar alvast, voor het geval ik van de week gebeld word door AMP!

Mysteriousgirl_ 17-08-09 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siccobijl (Bericht 339276)
4 aug. Nog niets vernomen.

Ik ook 4 augustus!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.