Op vakantie met iPhone + T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een screen gemaakt van het prijs overzicht van T-mobile, wanneer je 'Grenzeloos' hebt geactiveerd ( In contact met de hele wereld met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb even een screen gemaakt van het prijs overzicht van T-mobile, wanneer je 'Grenzeloos' hebt geactiveerd (In contact met de hele wereld met T-Mobile Buitenland of Grenzeloos - T-Mobile). Dit overzichtje zet ik tussen mn pictures, zodat ik altijd kan raadplegen wat T-mobile vraagt voor haar diensten.
Ik dacht, ik deel het met jullie: Na een telefoontje met T-mobile was ik benieuwd naar het punt waarvanaf het financieel interessant wordt om over t gaan naar 'Grenzeloos'. Hieronder tevens ter jullie informatie mijn bevindingen, waarin starttarief en prijs per gesprek zijn verwerkt... Trek je eigen conclusies... Laatst gewijzigd door King1987; 30-07-09 om 19:48. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Alleen als je gaat SMSen ben je veel duurder uit. €0,36 ipv €0,13!!!
Dus als je regelmatigd SMS't kan je grenzeloos beter uit laten staan. |
|
|||
|
|||
Correct en na eenmaal aanzetten kun je het niet meer uitzetten dusseh ik zou het maar laten denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid | ndjiphone | Odido (T-Mobile) | 7 | 16-08-10 16:38 |
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland | iCulture | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 13-09-09 22:30 |
Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte? | Ciao | iPhone Navigatie | 0 | 09-08-09 16:27 |
|
|