OVerkosten 6.90 na 1 dag ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb gisteren me iphone gekocht met Abbo I-150 bij t-mobile. Nu heb ik net een account aangemaakt op t-mobile.nl om mijn belstatus te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedendag,
Ik heb gisteren me iphone gekocht met Abbo I-150 bij t-mobile. Nu heb ik net een account aangemaakt op t-mobile.nl om mijn belstatus te zien, en toen zag ik in 1x een bedrag staan van 6,93 overigekosten. Nu vraag ik mij af hoe kan dit? Ik heb nog aan de verkopers gevraagd of GPS en Internet 100% gratis was en ze zeiden je kan er alles mee wat je op een pc ook doet (emailen,youtube kijken nieuws lezen etc). En nu zie ik toch een rekening van 6,93 die dus buiten me bundel is. Iemand enig idee hoe dit kan? (ik heb zonet wel mijn voice mail wachtwoord veranderd maar dat zou echt geen 6,93 euro gekost hebben) M.V.G J.Veninga Laatst gewijzigd door WDS001; 24-01-10 om 19:21. Reden: Editknop gebruiken aub! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
misschien tijdelijk abbo , die weer verrekend word , duurt ff voor je abbo ingaat .
|
|||
|
|||
1) Wellicht dat je internet abo pas later ingaat.
2) Mogelijk: Moment van aansluiten en moment van ingaan nieuwe maandperiode kreeg ik een aantal minuten en sms-jes. Wellicht ben je daarover heen gegaan. |
|
|||
|
|||
Ja maar wat valt eraan te verrekenen ? lijkt me dat ik deze kosten dan niet hoeft te betalen aangezien ik alles binnen me bundel heb gedaan (internet dus). En 2 smsjes gestuurd
|
|
||||
|
||||
Bekijk je contract eens dat je van T-Mobile hebt meegekregen.. Welke datum staat er bij het kopje 'Ingangsdatum abo'
|
||||
|
||||
deze is waarschijnlijk ff ter overbrugging voor je contract ingaat en om je dan niet op kosten te jagen .....
en idd zoals de generaal al zegt wanneer gaat ie in . |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
lijkt mij als overbrugging en word vanzelf verrrekend .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Word dus vervolgt |
|
||||
|
||||
Nou wen dr maar aan, dat de belstatus niet klopt.
gewoon even de faktuur afwachten en dan kun je zien wat je verbruikt hebt. ik sta ondertussen op zo'n 18 euro extra kosten. terwijl mijn i-150 op 19 januari is ingegaan. wat dat betreft maken ze dr een zooitje van. succes met klagen
|
|||
|
|||
Hier een soortgelijke probleem : Mijn familie waaronder ik hebben een iphone en allemaal i-150 abonnement bij t-mobile vandaag nu we bij elkaar zijn blijkt dat we allemaal extra kosten hebben. Geen van ons heeft iets met 0900- nummer voicemail , e.d. Gedaan. Ik ik zit te denken aan fup ( fair use policy ) zit. Wij allemaal zijn fanatieke 3g internetters maar zitten niet boven de 500 mb per maand. Hulp?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel bellen of gaan maar ik weet zeker dat ik het antwoord krijg dat ze het nog niet kunnen zien en dat ik op mijn factuur moet wachten.. Maar hou me toch op de hoogte ! ( bedankt voor je snelle reactie )
|
|
|||
|
|||
Kijk eens op het forum van T Mobile, onder Belstatus2.
Pagina's vol met klachten!! Ik heb mijn Iphone net twee weken met i-300 abonnement. Dus 300 belminuten en 300 sms'jes. Ook bij mij extra kosten 6,15. Citaat:
Update: een dag later kosten gestegen naar 7,85 Niets gedaan met mijn mobiel en...MMS staat uit. Nogmaals zie het forum van T Mobile. Om gek van te worden zoveel klachten. Laatst gewijzigd door King1987; 25-01-10 om 19:56. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit Ik kom net terug van de winkel en daar zeiden ze dat het kan komen door de weekend, dat je abbo nog niet goed is doorgevoerd. En als het morgen nog zo is moet ik klantenservice bellen want dit mag niet. Laatst gewijzigd door joerieve; 25-01-10 om 18:21. Reden: Zie edit |
|
|||
|
|||
Citaat:
update 26 jan Kosten nu 8.74 In de nacht opgelopen! Ik maak nu van iedere dag een schermafdruk. Nogmaals zie ook forum van T-Mobile bij Bestatus 2. Het regent klachten. Laatst gewijzigd door reprise3; 26-01-10 om 09:03. |
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem.
Elke dag komt er zo'n 6 euro aan overige kosten bij terwijl ik nog genoeg smsjes en belminuten heb. Zit nu op 25,20 Heb net gebeld met de klantenservice en die kunnen nog niet zien wat die overige kosten inhouden, ik moet mijn factuur afwachten. Greetzz Gloud |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook last van. Ik heb gebeld en die mevrouw zei dat er een storing is.
14,58 euro.
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 26-01-10 om 12:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er klopt idd niks van die belstatus,, heb zelf ook 2 t mobile abonnementen, waaronder een i-150. Hierbij zat ik van de week op € 96,- extra en paar dagen later week op 0,- en gister weer op € 2,- Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice, want ik ben niet zo een bellert en smsert, maar ik moet ook de factuur afwachten en me niet te druk maken. Oftewel dit zal nog wel even duren, ik maak me dan ook niet meer druk.. we wachten gewoon af..grtz
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1 dag opladen ? | atillXTC | Archief | 1 | 24-12-09 22:02 |
dag dag iphone | Blackherrie | Chat en geruchten | 9 | 30-05-08 09:01 |
Iphone, dag 3 | Bloodmonk | Chat en geruchten | 2 | 26-04-08 13:52 |
|
|