Wi-fi... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik heb een prepaid Iphone 3G met de nieuwste 3.1.3 firmware en telkens als ik op Wi-Fi internet ga, dan gaat dit gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-fi...
Hallo iedereen.
Ik heb een prepaid Iphone 3G met de nieuwste 3.1.3 firmware en telkens als ik op Wi-Fi internet ga, dan gaat dit gewoon van mijn beltegoed af.. Hoe kan dit? :S x |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer eens in vliegtuigmodus en dan met Wi-Fi aan te internetten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
of heb je een Wi-Fi die beltegoed van je prepaid afhaalt ? zet in algemeen je internet instellingen verkeerd door een foutje in de mobiele data verkeer te zetten, dit heb je dus niet nodig als je via Wi-Fi doet ! dus je APN veranderen ! succes ! Samon |
|
|||
|
|||
@casiej
Dat werkt niet, hij zegt dan 'Fout Geen internet verbinding. Staat de vluchtmode aan? Bent u buiten bereik van 3G en Wi-Fi?' dus helaas, dat werkt niet.. Citaat:
Hoe kan ik een foutje in mn mobiele data verkeer zetten? ik kan dat niet vinden.. en wat is APN? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Klik op je dashbord ofzoiets op instellingen !
dan op algemeen / netwerk / mobiel datanetwerk ! daar staat je APN !!! verander dat in bijv .nls of zoiets ik weet niet wat er staat! die s extra dus dan klopt het al niet meer. en weet je zeker dat je Wi-Fi goed staat ? die moet je namelijk ook instellen !! ga terug naar instellingen en dan Wi-Fi kies netwerk en dan een keer de netwerk key invullen ! en anders er zijn ook Wi-Fi apps te vinden, die kunnen je helpen met je Wi-Fi! succes |
|
|||
|
|||
Nou kheb t opgelost.. Ik moest Locatievoorzieningen inschakelen hahah dat was ik vergeten.. in ieder geval bedankt voor jullie hulp
@samson1 : weet je zeker dat t niet VPN is dat je bedoelt? :$ |
|
|||
|
|||
Ja zeker geen vpn
V irtueel P rivate N etwerk !! en Apn Acces point ! enz van provider ! succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|