Slechte ontvangst iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb problemen met een 3gs iphone 32gb We wonen tegen de grens van duitsland en heb met een nokia telefoon een volle bak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte ontvangst iphone
Hallo,
Ik heb problemen met een 3gs iphone 32gb We wonen tegen de grens van duitsland en heb met een nokia telefoon een volle bak met de ontvangst maar met de iphone slecht of geen ontvangst, terug gegaan naar de winkel 4 weken gewacht op een nieuwe iphone maar geen verbetering wat is verstandig om te doen ? wie weet raad. Laatst gewijzigd door 30-03-1957; 29-04-10 om 22:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: T-Mobile qdsfaefazdf
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat je er weinig aan kan doen. Vergeleken met Nokia heeft de iphone niet zo denderende antenne.
|
|
|||
|
|||
Het abonnement is met ingang van 1 April ingegaan zou het mogelijk zijn om het abonnement te annuleren en een nieuwe nokia te nemen ? met als reden een slecht bereik?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat kan waarschijnlijk wel. Kwam op een andere plek in dit forum ook aan de orde. Bel met T-mobile klantenservice.
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb nu een 4 had eerst een 3gs ontvangst was voorheen goed nu zwaaaaar klooote
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slechte gps ontvangst? | huubke | iPhone Navigatie | 3 | 30-09-10 18:32 |
Iphone slechte ontvangst | 30-03-1957 | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-04-10 20:17 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
iPhone: Slechte ontvangst | yoeri | Jailbreak | 9 | 22-10-08 13:48 |
|
|