Internet instellingen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Misschien een domme vraag, maar ik ben vandaag overgestapt van vodafone naar tmobile .. nu had ik bij vodafone instellingen voor mijn internet ingesteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet instellingen
Hoi,
Misschien een domme vraag, maar ik ben vandaag overgestapt van vodafone naar tmobile .. nu had ik bij vodafone instellingen voor mijn internet ingesteld wat ook prima werkte. nu probeer ik de instellingen te vinden om ze goed te zetten voor mijn tmobile, maar kan die instellingen never nooit niet meer vinden ... als ik kijk bij : instellingen -> algemeen -> netwerk heb ik daar geen edge instellingen die ik kan doen. zit op 3.1.3 filmware .. weet niet of dat er wat mee te makne heeft. kan iemand mij op weg helpen ? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
na wat reset werk van netwerk instellingen pakte hij hem automatisch op ..
heel mooi ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hi/kpn-instellingen internet | Mad Hankey | KPN | 2 | 11-01-11 09:43 |
instellingen internet verbinding | sannie72 | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-09-09 23:03 |
internet instellingen | MarcVanOosterhout | Archief | 0 | 31-03-08 11:36 |
internet instellingen | beysulun | Archief | 1 | 17-11-07 01:23 |
Instellingen Orange t.b.v. internet | Pietje123456 | Archief | 3 | 01-10-07 19:30 |
|
|