iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb precies zelfde probleem zoals ik het al vertelde. Steeds meer plaatsen heb ik geen 3G netwerk meer en plaatsen waar ik het wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb precies zelfde probleem zoals ik het al vertelde. Steeds meer plaatsen heb ik geen 3G netwerk meer en plaatsen waar ik het wel hebt is het erg traag of wilt het helemaal niet meer laden.
Vandaag t-mobile gebeld en kreeg te horen dat er een landelijke onderhouds werkzaamheden zijn en daardoor de 3G tijdelijk niet meer goed functioneerd. Wanneer de probleem opgelost zal worden wist hij niet. Ik zou nog terug gebeld worden door de technische dienst. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ondervind dezelfde ellende.. Dinsdag merkte ik op dat 3G amper werkte op de werkplek. Ik dacht aan een lokaal probleem (Alkmaar), maar thuis, 15 km verderop, en onderweg bleef het slecht.
In ieder geval prettig om te lezen dat het blijkbaar erkend is door t-mobile. Als het maar geen weken gaat duren. |
|
|||
|
|||
Hier rondom Rotterdam ook 1 groot drama dat 3g regelmatig geen service en zo t-mobile zegt als je ze opbelt dat er een storing is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Smoesjes, want toen ik ze een week geleden aan de lijn had ivm zeer slechte 3G dekking, werd daar niets over gezegd. Volgens hun lag het aan de iphone en kon ik t beste mn contract verlengen en dan een ander toestel nemen ipv opzeggen. Deze week stond ik dus bij onze pizzeria en ik kon niet eens meer bellen! Stond een meisje naast me en vroeg of zij wèl bereik had en bij wie. Zij had vol bereik en zat bij KPN. Lol, morgen ga ik opzeggen. Laatst gewijzigd door ferry1968; 20-05-10 om 19:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1 Vodafone 3G 2 T-mobile gaat er 3 in vathorst uitbreiden met 3G, 1 aan de van beeklaan en 2 aan baak van zierikzee, mogelijk ook willem tomassenlaan |
|
|||
|
|||
Ik kom het 3G netwerk niet op.
Anderen hier ook problemen mee? |
|
|||
|
|||
hier in Den Haag heb ik wel 3G in mn scherm staan, maar er gaat geen bit doorheen.
GPRS gaat wel, en Wi-Fi ook.... |
|
|||
|
|||
het is middag, dus in den haag ...... geen internet bereik tussen iphone en t-mobile server. wel natuurlijk met Wi-Fi en kpn, maar dat is toch niet waar ik een abo voor heb genomen.
nog 11 maanden dan kan ik naar gratis simlockvrij en naar een echte provider. |
|
|||
|
|||
Ik kan de hele avond al niet bellen en smsen als 3g aanstaat en krijg regelmatig sms dat ik gemiste oproepen heb terwijl ik geen gemiste oproep heb. Bellers krijgen dan dircect mijn voicemail
|
|
|||
|
|||
Grappig dat er blijkbaar mensen zijn die zeuren over de capaciteit van het 3G netwerk van T-mobile en tegelijkertijd erbij zeggen dat ze het gebruiken voor (illigaal) tethering.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen week in centrum Den Haag 2x geen / heel langzame connectie (wel 3G @ display). Thuis @ Den Haag functioneert 3G wel gewoon. Heel irritant!
|
|
|||
|
|||
hai in sappemeer is het berik ook slecht buiten soms maar binnen niks erg iritant ze zouden binnekort meer dinge plaats voor beter bereik ben benieuwd heb al nieuwe sim gehad maar helpt niks
|
|
|||
|
|||
indijk(woudsend). hier is het bereik verschrikkelijk. buiten maximaal 3 streepjes gprs en binnen moet ik blij zijn dat ik daadwerkelijk bereik heb.
als ik naar sneek ga heb ik wel weer 3g |
|
|||
|
|||
3g uit wel verbinding
Beste mensen.
Ik heb een probleem met mijn 3gs * no service of searching* voor netwerk nah een tijdje heb ik ondekt als ik de 3g uitzet en telefoon reboot heb ik de volle streepjes en daarna zet ik 3g aan en na 5sec heb ik geen service meer kan iemand mij daarmee helpen of heeft hetzelfde probleem |
|
|||
|
|||
Mijn vriend [A'foort Vathorst] heeft ook regelmatig gesodemieter met het bereik. Een van de redenen waarom ik dus enorm zit te twijfelen over deze provider. Weet iemand hoe het met de 3G dekking rondom Harderwijk zit?
|
|
|||
|
|||
Ik word hier in Den Bosch ook knettergek van het 3G. Mijn iPhone laat wel zien dat er een 3G verbinding beschikbaar is, maar regelmatig duurt het gewoon minuten voordat de 3G daadwerkelijk een internet verbinding heeft ... En ik ben niet de enige met crappy 3G in denbosch.
Uit wanhoop maar Wi-Fi hotspots aan het gebruiken ... |
|
|||
|
|||
Bij mij in Eindhoven staat ook gewoon het 3G teken maar kan ik zelden of nooit meer in verbinding komen via 3G. Gebruik het eigenlijk alleen maar voor internet, verder staat het bij mij altijd op GPRS want dat 3G vreet. Moet zeggen dat dit probleem pas sinds twee weken is dus verwacht dat het met de uitbreiding te maken heeft.
|
|
|||
|
|||
Het is verschrikkelijk met het netwerk van t-mobile. 3g dan, want 2g doet normaal. Ik woon in Nijmegen en heb de klantenservice gebeld.
eerst proberen ze je nog makkelijk af te wimpelen met het argument dat er niet in heel nederland 3g dekking wordt gegarandeerd. Pas als je 3x zegt dat dat je probleem niet is, ik heb volledig bereik, zeggen ze maar dat het wel aan mijn simkaart zal liggen. Pas na tien minuten volhouden dat er toch echt vele andere mensen met het probleem zijn, en het raar zou zijn als al die simkaarten min of meer tegelijk kapot gingen, werd me verteld dat ze met het 3g netwerk bezig zijn. Echter, dat zou mijn probleem niet mogen veroorzaken.. dus eigenlijk ben ik nog geen stap verder. ik kan nu alleen hopen dat het toch door die uitbreiding komt en dat het over een tijdje weer (beter) werkt.. |
|
|||
|
|||
Ze plaatsen wel allemaal nieuwe 3G masten en de oude laten ze in storing staan, ga dan eerst de bestaande masten goed maken voor je nieuwe plaatst
Walibi world heeft nog steeds geen 3G dekking zelf, ja van af nunspeet en elburg en daarom zijn die masten overbelast als walibi world geopend is en het is goed druk Breid dan eerst de 3G dekking uit in walibi world voor je de 3G dekking in nunspeet, elburg uit breid In west nunspeet nog steeds storing , Nu bijna 4 maanden 7197, 7198, 7199 werkt 24/7 niet goed Ook getest op 8071NH en bij de rijksweg nunspeet waar de 3G mast staat De 3G/Hsdpa mast aan de snelweg in west nunspeet, werk nog steeds niet goed, wat er aan de hand is is me een raadsel, maar duidelijk dat het niet goed werkt dat bewijst Bij Cell-id 7197 om 10 sec H bij radio streaming, werkt vaak alleen van af een goed werkende 3G mast anders gelijk Fout in de windows media player Dat ziet er zo uit H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G H 3G regelmatig bufferen vervolgens weer afspelen 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G H 3G H 3G 3G 3G 3G Vervolgens Fout in de windows media player Internet Explorer werkt vaak alleen van af een goed werkende 3G mast anders gelijk er is geen internet verbinding of er is een onbekende fout opgetreden voor beelden Site Speedtest bbnet komt er een H 3G H 3G H 3G 3G gaat hij downloaden 106 kb, 298 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 369 kb, 488 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 596 kb, 683 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 777 kb, 891 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 966 kb en klaar 376 kbit/sec als resultaat, als ik er mee door krijg ik uiteindelijk er is een onbekende fout opgetreden 7557, 7558, 7559 werkt van af 09.45 tot 18.15 niet goed en het komt niet elke dag voor, maar in het weekend bijna altijd als het in walibi world goed druk is Getest op 8071NH en waar de masten staan De mast uitgebreid met 3G/Hsdpa in oost nunspeet bij Cell-id 7557, 7558, 7559 werkt niet goed meer van af 09,45 tot 17.15 schakelt steeds terug naar 3G, radio streaming valt uit, Site laden traag, speedtest bbnet geeft 384 kbit/sec door met in zakkers naar 219 kbit/sec naar 18.15 tot 09.45 bij Cell-id 7557, 7558, 7559 constant H bij radio streaming Internet Explorer site laden gelijk constant H tijdens het laden speedtest bbnet 1291 Kbit/sec of wel bijna 1,3 Mbit/sec dan iets dalend naar iets boven de 1 mbit/sec 1111 kbit/sec Het probleem is bij 7197, 7198, 7199 dat ik dan het toestel uit en aan moet doen om weer te kunnen bellen smssen en te internetten, ik woord er niet goed van dat ik mij toestel 100x op een dag moet uit en aan zetten |
|
||||
|
||||
In Almelo heb ik ook problemen met 3G. Wel bereik, maar een connectie is erg onbetrouwbaar. Probeer een website te openen en dan krijg je de melding (na een tijd wachten) dat de server niet reageert. Vernieuw je vervolgens werkt de website ineens wel. En dit heb ik met allerlei verschillende websites.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met je iphone op het netwerk van KPN | eddies303 | KPN | 7 | 04-08-10 15:47 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
Problemen met netwerk T-MOBILE | jan1968 | Odido (T-Mobile) | 1 | 18-07-09 14:58 |
|
|