Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abo loopt ook nog een jaar. Als je dan gebruik maakt van early renewel, kan je oude toestel dan simlock vrij worden gemaakt? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn abo loopt ook nog een jaar.
Als je dan gebruik maakt van early renewel, kan je oude toestel dan simlock vrij worden gemaakt? En kun je qua abo op het zelfde tarief blijven zitten? (mijn abo is i150). Je zou dan je oude toestel dus gewoon houden (simlock vrij, dus kun je die weer verkopen), een nieuwe Iphone 4 krijgen en je abo duurt dan dus gewoon 3 jaar? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
yep helemaal waar bij 2 jaar contract heb je na 12 maanden recht op unlock.
69,95 en de prijs voor de iphone en je kan weer 3 jaar verder komt er wel op neer dat je laaste jaar geen garantie jaar meer is. Ik hoop zoizo dat die 4g 3 jaar meegaat Laatst gewijzigd door leootje; 08-06-10 om 23:51. |
|
|||
|
|||
Ik heb even een vraagje, Ik heb mijn iPhone 3GS 32 GB Verkocht en wil mijn abonnement die pas volgend jaar juni afloopt afkopen, is dit mogelijk? Normaal gesproken wel maar heb op twitter van tm gezien dat het niet kon, en op de website van tm staat als je verhuisd naar buitenland etc kan dit. Weten jullie er meer vanaf?
MVG |
|
||||
|
||||
afkopen is toch gewoon versnelde betalling waarom laat je hem niet door lopen.
TM kenende zal je bij afkopen wel weer administratiekosten moeten betalen |
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb mn iPhone verkocht, met dat bedrag kan ik makkelijk mn abo afkopen en straks het nieuwe iPhone kopen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ga ik doen. Je hebt ook nog een Early Renewal. waarme je dus een extra contract bijplakt bij je huidige abo. Als je nog een jaar hebt en je neemt een iPhone met 1 jaar abo wordt t dus een 2 jarig abo. Maar weten julie hoe het zit met de maandelijkse kosten? Als ik bijv ik heb 45 euro abo, en neem 1 jarige 30 euro abo. Moet ik dan tot dat mn eigen abo afloopt dus nog 11/12 maanden 45 euro betalen en daarna pas het laatsta jaar 30?
|
|
||||
|
||||
nee geen extra contract maar vervroegde vernieuwing !!
dus alles loopt door alleen 69,95 administratie kosten en een nieuwe telefoon + eventuele bijbetaling en weer 2jaar + restant huidige abo. dus zeg maar voor het gemak 3 jaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
En mn vraag hierover is. Ik heb nu een 45 euro abo. Maar als ik voor de 30 euro kies wat hier boven staat die 1 jarige ''extra'' abo. Moet ik dan mn 1e jaar 45 en de laatste jaar 30 betalen? |
|
|||
|
|||
Ik heb ze even gebeld en je mag het NIET afkopen. Wel ''Early Renewal".
En het is ook zo als je een abo hebt lopen van 45 euro. Mag je bijv, verlengen met 1 jaar van die 30 euro. Maar dan betaal je je laatsta jaar nog 45 en daarna de verlening 30 euro jaartje. |
|
|||
|
|||
@ SPehlivan,
Ik denk dat je bij een 1-jarige Early-Renewal wel fors zal moeten bijbetalen voor de 4G. Voor de huidige 3G/3Gs is het al best fors. Gezien je over de i-150 abonnement praat €30,00. |
|
|||
|
|||
@ Srmedg & wouter1981,
Early-Renewal kan je pas aanvragen wanneer het abonnement minimaal 3 factuur periodes loopt. Dus het voorbeeld wat je noemt is niet mogelijk. Voor T-Mobile maakt het niks uit, want jij blijft alleen maar langer klant. (lees: je betaal meer) Houdt er wel rekening mee dat waneer je Early-Renewal aanvraagt, je dit je huidige abonnementsperiode + het verlengde periode niet meer kan gebruiken. Gr. Stefano20 Laatst gewijzigd door Stefano20; 09-06-10 om 10:20. |
|
||||
|
||||
Ah kijk, wist niet dat het abonnement al minimaal 3 maand moet lopen. Weer iets geleerd. Dank u.
Offtopic: Welke shop werk je ook alweer? Laatst gewijzigd door wouter1981; 09-06-10 om 11:18. |
|
|||
|
|||
Geen dank. T-Shop Almere
|
|
|||
|
|||
Stefano20: Ik heb een vraagje over Early Renewal, ik heb nog een contract lopen tot oktober 2011 (heb nu een 3GS) en nou wil ik de iPhone 4 gaan halen met early renewal..
Kan ik (zodra dit mogelijk is) gewoon naar een T-Shop gaan, de iPhone 4 reserveren (eventueel aanbetaling doen) en op de releasedag de iphone 4 ophalen i.c.m early renewal ? En de kosten zijn dan als volgt als ik het goed heb ?: - 70 euro vernieuwingskosten - Toestelprijs (afhankelijk van 16 of 32gb) En is early renewal verlenging met 1 jaar ook mogelijk ? Aangezien iphones bi de release alleen met 2 jarige abo's is te krijgen..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
iPhone is ook met 1 jarig abonnement te krijgen bij T-Mobile. Kijk maar http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html
|
|
|||
|
|||
jawel, maar dat is nog niet zo lang dat dat mogelijk is.. Toen de 3G en de 3GS uitkwam waren ze alleen met 2 jarige abo te krijgen, ik vraag me 2 posts hierboven ook al af of we met early renewal met de iPhone 4 dan alleen 2 jaar eraan kunnen plakken..
|
|
||||
|
||||
Niets is zeker. T-Mobile heeft hierover nog niets bekend gemaakt. Ik verwacht zelf dat het wel mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
Ik denk idd niet dat ze vanaf dag 1 de iPhone 4 al aanbieden met een 1 jarig contract, vandaar dat het me verbaast dat ik zou kunnen verlengen icm een 1 jarig contract.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? | speedieiphone | Jailbreak | 33 | 11-10-10 12:19 |
Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel? | Nick Nack | Archief | 1 | 04-11-09 13:38 |
13 maanden nog T-mobile contract. | Macfreak038 | Archief | 2 | 31-07-09 19:23 |
Na 2 maanden nog geen iPhone | praatpaal | Odido (T-Mobile) | 11 | 03-05-09 20:23 |
|
|