Life after 3G! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een zenuwslopende en tenenkrommende twee jaar bij het netwerk van T-Mobile hebben we het dan toch eindelijk bijna gehaald - de first-day users van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Life after 3G!
Na een zenuwslopende en tenenkrommende twee jaar bij het netwerk van T-Mobile hebben we het dan toch eindelijk bijna gehaald - de first-day users van de iPhone 3G lopen tegen het einde van hun termijn aan. Nog slechts enkele dagen en dan is het zo ver.
Het zou van den zotte zijn om dit abonnement te houden wanneer we voor dezelfde kosten een nieuwe telefoon kunnen krijgen! We gaan dus allemaal op voor een nieuwe telefoon en daarbij behorend waarschijnlijk een nieuw abonnement. Maar wat gebeurt er met onze oude liefde, de parel van onze twee jaar - de iPhone 3G? Ik vraag me af wat de gebruikers hier gaan doen met hun 'oude' telefoon en welke vervolgstap zij zullen nemen. o Wordt er een tweede abonnement afgesloten voor de iPhone 3G voor het internet? o Ga je wellicht over op Prepaid zodat je twee telefoons hebt waarmee je kunt bellen, zonder twee abonnementen? o Wordt de iPhone 3G nu gebruikt als tweederangs iPod, zonder abonnement? o Wordt de iPhone 3G het onderwerp van een 'tegen-de-muur-smijt' sessie of een 'will it blend?' sessie? o Gaat de iPhone 3G naar een bekende, een vriend of het internet op tegen een leuke prijs? Drop je plannen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||||
|
|||||
Mobiel Internet
Ikzelf wil graag een goed internetabonnementje bij mijn oude 3G, zonder al die vervelende belminutjes en smsjes. Ben op onderzoek uitgegaan om te kijken wat de verschillende mogelijkheden zijn voor mobiel internet zonder al te veel poespas. T-Mobile Citaat:
Citaat:
KPN Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 27-06-10 om 15:27. |
|
|||
|
|||
https://directsales.vodafone.nl/anwb
135 min/sms + internet voor 10 euro.. Alleen voor anwb leden.. maar anwb lid worden zonder weg service is 25 euro ofzo.. Mijn 3g gaat verder met een vodafone 300 min/sms + internet abbo van 13 euro per maand.. in de handen van mijn pa. Hij gaat alleen eerst terug voor garantie.. Ding zit bomvol haarscheurtjes en er zit ruimte tussen de chromen rand en witte achterkant |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Lag aan mijn internetfilter, die moest even aangepast. Bedankt @ I Xyzyx I voor het testen Twijfel om dit te doen.... Ik koop liever geen losse iPhone, dat is relatief duur, dus wacht liever tot Vodafone zelf (of Phoneshop) de iPhone aanbied, gesubsidieerd (eventueel met simlock, dat maakt niet uit, je gebruikt het abonnement daar toch voor) Laatst gewijzigd door ballegooier; 27-06-10 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Hier doet hij het op alle computers.. en op mijn iPhone doet hij het ook..
http://i262.photobucket.com/albums/i...g?t=1277652944 |
|
|||
|
|||
Mijn 3G heb ik ter reparatie opgestuurd voor de haarscheurtjes. Krijg over een paar dagen een nieuwe voor terug. En die ga ik met een spotgoedkope T-Mobile sim-only gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Make my life easier | Remypas | Jailbreak | 2 | 04-11-10 17:21 |
Make my life easier | tillie74 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-11-10 20:14 |
make my life easyer | Guest-20191103144301 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-09-10 14:19 |
iPhone: Make my life easier, thanks! | freekydude | Jailbreak | 19 | 07-02-10 15:36 |
Life Balance | pluk | iPhone Apps | 6 | 01-12-08 11:00 |
|
|