Relax VS I discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) haha Stefan, ik verleng mn abonnement niet, ik heb nu een prepaid simkaartje... Ik heb echt geen idee maar Toet zei dat ie bij zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
haha Stefan, ik verleng mn abonnement niet, ik heb nu een prepaid simkaartje...
Ik heb echt geen idee maar Toet zei dat ie bij zo'n abonnement €80,- eenmalige kosten had Laatst gewijzigd door R0elr; 24-07-10 om 09:21. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan ook nog een jaar gratis w&w+ |
|
|||
|
|||
Ik ga gewoon simpel voor het I-150 abbonement. Heb wel zitten twijfelen tussen de Relax-versie en de iPhone versie maar aangezien het bij Relax blijkbaar of-of is en je daar nog eens een w&w+ bovenop moet betalen is het eigenlijk niet (veel) goedkoper. Dan heb ik persoonlijk liever visual voicemail daarvoor in de plaats en die hotspots zijn leuk meegenomen.
Hoe vroeg staan andere niet-T-Mobile klanten vrijdag eigelijk voor de winkel? Ik ben persoonlijk van plan om gewoon een half uur - kwartier van te voren te komen. |
|
|||
|
|||
is het zo dat je bij een relax abbo van 2 jaar dan 1 jaar w&w standaard gratis krijgt en niet eens w&w +???
en kan je dit ook afsluiten bij belcompany??? die gast vertelde me vandaag dat het alleen mogelijk was bij hun met een iphone abbo?? |
|
|||
|
|||
Nee.
Er staat bij mij w&w+ En bij kortingen staat 12 maanden 100% korting op w&w+ Wat belcompany betreft weet ik niet.. maar zal vast wel kunnen |
|
|||
|
|||
en zou je het dan echt merken het internet met iphone abbo of dat van relax met w&w+ ?? qua snelheid dan bedoel ik??
nogmaals ik heb hier geen ervaring mee dus vandaar deze vraag? en die hotspots en voicemail geloof ik wel. |
|
|||
|
|||
Mwaa iPhone vs w&w+ merk je nauwelijks.. iPhone vs w&w merk je wel heel erg met website en youtube app enz..
Hoe het met hotspots of visual voicemail zit weet ik niet.. ik gebruik ze allebei niet |
|
|||
|
|||
ok dank je voor de info vast, bij iphone abbo werkt de sms verdubbeler niet zeker he.
want daar is het toch bij i300 / 300 minuten en 300 sms?? |
|
|||
|
|||
Yep.. en 1000 smsjes kun je er ook niet bij aanzetten.. Je bent net iets duurder uit als je relax neemt (die met ongeveer 300 bel min) + w&w+ en 1k smsjes..
|
|
|||
|
|||
1k smsjes??
jah en toestel ook stukken duurder toch? |
|
|||
|
|||
1k = 1000 smsjes
En ik heb mijn 32 gig voor 180 euro met relax 25 online en w&w+.. 190 bel min/sms (alleen ik doe dan ook nog 1000 smsjes er bij maar daar kreeg je geen korting voor dus dat heb ik los gelaten dan kan ik t per maand aan/uit zetten). 1e jaar is dat 20 en 2e jaar is dat 35 euro per maand.. Bij relax 35 online is de 32 gig 80 euro (had iemand hier op forum gezet) en dan betaal je gemiddeld 35 euro per maand voor 330 (uit mn hoofd) bel min/sms zet je daar dan 1000 smsjes bij aan betaal je gemiddeld 45 per maand en heb je 330 bel min en 1000 smsjes.. Prijzen van relax abbo met iPhone 4 op de site kloppen niet.. Of ik heb gewoon korting gekregen maar denk t niet omdat meerdere deze prijs kregen met het zelfde abonnement. |
|
|||
|
|||
ok,
jah denk dat ik ook voor een relax 30 ga, want iphone abbo i300 kost algauw 44,95 en dan bel je 300 min. en dan 300 sms.. nou ik bel net geen 300 minuten, maar wel veel meer sms. en dan nog zien te achterhalen wat ie kost. en dan kloppen de prijzen inderdaad niet zeg.. moet alleen nog even kijken waar ik heb vrijdag op ga pikken. hahah... bij belcompany vertelde ze juist dat ze ook wel wat losse hebben liggen voor vrije verkoop. maar doen ze geen andere abbo's als i phone. ;( bedankt.... en wanneer krijg jij hem? |
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee wanneer ik hem krijg.. heb een witte besteld, zit er over na te denken om het om te zetten omdat er geen duidelijkheid is over hoe lang het nog gaat duren voor hij komt..
Maar ik zou gewoon nog een keer belcompany bellen om te vragen of je hem ook met relax kan krijgen.. lijkt me sterk als het niet kan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tmobile Relax 35 | Jaspero | Odido (T-Mobile) | 9 | 17-10-10 21:46 |
Overstap I-xxx -> Relax | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-09-10 23:10 |
i-abbonoment of Relax? | LennartD | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-04-10 01:04 |
T-mobile relax 300 | riksking | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-02-10 19:22 |
Relax of Iphone abonnement? | Fullana | Odido (T-Mobile) | 18 | 21-05-09 17:02 |
|
|