iPhone 4 zakelijke gebruikers discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er hier iemand die een zakelijk abonnement heeft bij T-Mobile en die zijn / haar abonnement heeft verlengd i.c.m. een iPhone4 al een emailbevestiging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
iPhone 4 zakelijke gebruikers
Heeft er hier iemand die een zakelijk abonnement heeft bij T-Mobile en die zijn / haar abonnement heeft verlengd i.c.m. een iPhone4 al een emailbevestiging ontvangen / microsim / iPhone4?
Het lijkt erop of er nog helemaal niets is uitgeleverd aan de zakelijke markt. Graag jullie reactie en of ook daadwerkelijk geen enkele iPhone4 is uitgeleverd aan een zaak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Ik heb ook mijn zakelijk abo verlengd (20e 10:00 uur) en ook nog steeds helemaal niets vernomen. In een ander draadje heeft wel al iemand melding gemaakt van een levering van een iPhone4 met een zakelijk abo. Het is dus niet zo dat er geen enkele is uitgeleverd maar het is wel erg opvallend dat er veel mensen met een zakelijk abo zijn die nog helemaal niets hebben vernomen. Mij lijkt dit geen goed teken en ik vraag me ook af wat er aan de hand is...ik vind dit ook echt niet kunnen...zijn al 11 dagen verder en ze laten je gewoon in het ongewisse. Via KS krijg ik ook geen opheldering alleen de opmerking dat het vanwege de drukte 'wat' vertraging heeft opgelopen.
|
#3
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Ik krijg via KS ook niet echt opheldering. Ik had eerst een witte 32gb besteld. Dit heb ik gisteren ( 30 juli ) gewijzigd en hun wisten mij te vertellen dat ik een zwarte 16gb had besteld haha. Dit heb ik dus nog kunnen veranderen gelukkig naar een 32gb zwart. Er gaat wel wat meer mis dus. Ook mijn verlenging hadden ze op 1 jaar gezet terwijl ik 2 jaar had doorgegeven. Heel apart allemaal. Ik zou een bevestiging krijgen maar heb ook nog niets ontvangen. Volgens KS behoor ik nog steeds tot de eerste lichting maar we weten allemaal dat die al is geweest. |
#4
|
|||
|
|||
Ik heb een zakelijk abonnement en mij aangemeld op 20 juli om 08:45 uur, maar had geen e-mail of sms voor de levering ontvangen. Totdat ik gisteren (30 juli) om 16:00 uur een telefoontje kreeg van de koerier. Mijn iPhone 4 is toen om 19:00 uur nog bezorgd.
|
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#6
|
|||
|
|||
Erg raar; ik heb me rond 9.30u op 20 juli aangemeld en tot op heden NIETS gehoord. Zakelijke klantenservice gemaild en die sturen een mail terug dat het geen zakelijke aanvraag is.....???!! Ik heb nog maar 10 jaar (uitsluitend) zakelijke abbo's lopen bij T-mobile dus het is natuurlijk erg lastig om me terug te vinden !
|
#7
|
|||
|
|||
Ja, er zat gelijk een microsim bij en het gaat inderdaad om het 16gb model. Ik dacht in eerste instantie dat ik buiten de boot zou vallen omdat ik geen bericht over de levering had ontvangen. Maar toen werd ik toch nog gebeld. Ik denk dat de leveringen (zeker voor zakelijk) niet helemaal volgens planning zijn verlopen.
|
#8
|
|||
|
|||
Ik heb ook telefonisch besteld rond 10 uur. Eergisteren na aandringen een bevestiging per e-mail ontvangen. Verder nog helemaal niets.... T-mobile webcare reageert niet op mijn tweet m.b.t. de zakelijke bestellingen.
|
#9
|
|||
|
|||
Ik heb mijn IPhone gereserveerd in de shop en deze ook daar opgehaald, maar ik kreeg er dus gewoon 1 afgelopen week
Maar dit is dus niet met de standaard zakelijke dienst. |
#10
|
|||
|
|||
Hier ook zakelijk, en niks gekregen, helemaal niks....
Denk dat T-Mobile niks om haar zakelijke klanten geeft... |
#11
|
|||
|
|||
Communicatie (zowel intern als extern) bij T-Mobile is bagger. Op T-Mobile forum zitten paar behulpzame medewerkers die wel redelijk op de hoogte lijken te zijn, zelfde op Twitter. Mensen die je via klantenservice spreekt ben ik tot nu toe nog niet van onder de indruk.
Maar goed, ondanks dat stond AMP net ineens hier. Abonnement en kleur van de telefoon kloppen niet maar telefoon is iig vrij snel geleverd Heb trouwens pas net voor het weekend bevestiging (via email) gekregen van contractverlening, heb 20 juli telefonisch besteld via 070 nummer, kwam er rond een uur of half 11 door. 32 GB versie trouwens, micro-sim zat in de doos. |
#12
|
|||
|
|||
|
#13
|
|||
|
|||
Er lijkt een beetje beweging in te komen...zojuist de mail ontvangen met de contractbevestiging..gegevens kloppen ook nog...contract gaat in op 22.07 (bij mijn particuliere verlenging die gelijktijdig is gedaan is dit 21.07)..wordt toch een dagje 'gesprokkeld' maar daar laat ik het maar bij..
|
#14
|
|||
|
|||
Hier eenzelfde verhaal: 20 juli rond 12.00 bestelling geplaatst (32GB zwart) en tot afgelopen vrijdag niets vernomen (geen bevestiging, niets). Nu wel email met bevestiging van bestelling, maar geen enkele informatie over levertijd etc.
|
#15
|
|||
|
|||
Bevestigingsemail binnen. Nu wachten op de rest
|
#16
|
|||
|
|||
Ik las al op diverse andere forums dat sommige hun iPhone hebben ontvangen ( zakelijk ) zonder enige vorm van communicatie met T-Mobile. Geen e-mail, sms en geen belletje van AMP.
Ze stonden opeens voor de deur! Hier nog geen mail ontvangen helaas. Besteld op 20juli om 09:15u |
#17
|
|||
|
|||
20 juli gebeld. Werd terug gebeld met mededeling: Oh je bent zakelijk. Dat mag ik niet. Ik laat je nog is terug bellen. Nooit gebeurd.
30 Juli maar zelf gebeld en verlengd. Ik zou bevestiging per e-mail en post krijgen. Vandaag maar is gebeld waar de bevestiging bleef. Nadat ik eerst weer in de wacht moest voor ze mijn bestelling konden terug vinden (mijn laatste telefoontje zou 15juni geweest zijn) zeggen ze dat ze 5 dagen achter lopen met bevestigen zakelijke abonnementen. Zou binnen 10 werkdagen komen. Levertijd: 8-10 weken. Echt wat een prutsers. Hopelijk staan ze ook opeens voor de deur. |
#18
|
|||
|
|||
Net T-Mobile weer opgebeld. Het is op de 28e al doorgestuurd naar de administratie maar vanwege de drukte heb ik nog geen bevestiging gekregen.
Hij vertelde me ook dat ik hem ook kan ontvangen voor ik een bevestiging heb gekregen haha. En dat zou dan één deze dagen moeten zijn. Ik geloof weinig meer wat ze zeggen. Ik ga weer verder met m'n alledaags werk want dit is verloren moeite en tijd! |
#19
|
|||
|
|||
Erg herkenbaar en fijn dat er een appart topic geopend is voor zakelijk.
Ook ik op 'de' bekend dag besteld, rond 16u. Daarna niets vernomen tot ik zelf ben gaan bellen. KS gaf aan dat 'andere' afdeling die dag alles op lijsten heeft geschreven en dit nog verwerkt moet worden (na navraag). Ze kon dan ook niets zien in het systeem over order nummers laat staan of het wel ingeboekt is. Geduld.... vandaag weer gebeld en ze gaven aan dat er meer zakelijke klanten gebeld hadden en dat ze nu deze mensen doorspeelt aan een andere afdeling die dan contact op zullen gaan nemen met meer informatie... ben benieuwd! Maar ik las hier iemand die een andere kleur heeft gekregen????!!! Er is toch alleen maar Zwart momenteel???? Of heb jij dan een Witte gekregen? Wel vreemd hoe ze met zakelijke klanten omgaan maar ik vermoed dat ze de zakelijke klanten tussen de particuliere hebben gevoegd en door deze reden zakelijke klanten op volgorde met particulier worden uitgeleverd... maar dat het een zooitje is dat is een understatement
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less. |
#20
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag ontvangen....opeens (zakelijk)
|
Labels |
abonnement, iphone, zakelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zakelijke gebruikers: is iPhone een goede "trusted" system? | DutchVince | iPhone algemeen | 5 | 20-10-08 17:45 |
|
|