Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemde situatie hier.. ik kreeg vrijdag mijn iphone.. niet gebeld, niet gesmsed keek ik vrijdagavond online en zag dat er 42 cent op mijn rekening ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar?
Vreemde situatie hier.. ik kreeg vrijdag mijn iphone.. niet gebeld, niet gesmsed keek ik vrijdagavond online en zag dat er 42 cent op mijn rekening stond.. vreemd dacht ik.. heb er immers nog niks mee gedaan..
Zaterdag kreeg ik 3 sms'jes.. 2 keer een sms van 888 met als tekst ook 888 en 1 smsje met voetbaluitslagen.. en nu staat er 1,56 euro op mijn rekening.. Kan het zijn dat de vorige eigenaar deze dienst had aanstaan en dat ik nu de nieuwe eigenaar ben van zijn sms abonnement? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sms-dienst
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps overzetten op nieuwe iphone vorige stuk | stefan2165 | iPhone Apps | 5 | 11-04-11 15:56 |
account verwijderen van vorige eigenaar iPhone | sabine1970 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 22:01 |
Meenemen sms/minuten van vorige maand | Swiftly | Odido (T-Mobile) | 16 | 08-12-10 17:45 |
slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar) | wivaku | Koopinformatie Nederland | 8 | 08-10-10 17:21 |
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? | Mac_Sonnaldson | iPhone algemeen | 16 | 18-11-09 23:15 |
|
|