firmware 4.0.1 al geinstalleerd bij ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het viel me op dat de nieuwste firmware (4.0.1.) al op mn iphone 4 geinstalleerd was nadat ik heb hem via T-mobile in ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
firmware 4.0.1 al geinstalleerd bij ontvangst
Hallo,
Het viel me op dat de nieuwste firmware (4.0.1.) al op mn iphone 4 geinstalleerd was nadat ik heb hem via T-mobile in ontvangst heb genomen. Heeft iedereen dit? gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, blijkbaar bij modellen vanaf week 30.
|
|
|||
|
|||
4.0 of 4.0.1 beide toch gewoon te jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Nu word ik toch wel bang dat t mobile me nog lang gaat laten wachten...
|
|
|||
|
|||
wachten op wat ?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat hij bedoeld: zolang wachten totdat je hem standaard geleverd krijgt met FW 4.0.2, die dan logischerwijs niet meer te Jailbreaken is.
Maar die kans schat ik heel klein, dan zou de firmware inmiddels al af moeten zijn en op de iPhone gezet moeten worden, willen ze dat binnen 8 weken (max.) leverbaar krijgen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben echt boos en zal weer met de trein naar almelo moeten gaan om ze te vragen ernaar, zodra ik uit frankrijk weg ben over 7 dagen. |
|
|||
|
|||
Bij mij stond 4.0.1 er ook al op. Maar de mijne is ook geproduceerd in Week 30.
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 heeft als productie week 31 erin staan... Heb hem afgelopen vrijdag opgehaald en was al voorzien van 4.0.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 3.1.2 firmware Modem 04.26.08 geen ontvangst | eptic | Jailbreak | 2 | 22-05-10 01:01 |
(help) Geen geluid bij geinstalleerd ringtones | RayOmac | Ringtones en Wallpapers | 4 | 01-03-09 12:14 |
Per ongeluk nieuwe Firmware geinstalleerd, alles weg!? | arie-de-b | Archief | 2 | 18-08-08 16:54 |
|
|