t-mobile 226euro discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede forum bezoekers, door middel van een reken sommetje om te kijken hoe de iphone het voordeligst is kom ik op het volgende uit; 32gig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
t-mobile 226euro
Mede forum bezoekers,
door middel van een reken sommetje om te kijken hoe de iphone het voordeligst is kom ik op het volgende uit; 32gig Iphone 4 (factuur via nederland) 830euro 47.50 (575min, onbeperkt internet, sms bundel) 1jarig totaal; +/- 1400 T-mobile; i-500 + 1 jarig abon Iphone 4 32gig totaal; 1168 Is het prijsverschil van +/- 230euro in jullie ogen het verschil waard om een simlockvrije Iphone4 te halen met 75min meer, onbeperkt sms en een andere provider (Hi, Vodafone)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
"andere provider" is de enige rede die je nodig hebt ;-)
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, geen enkel probleem met T-Mobile!! Dat eeuwige gezeur van mensen over hun. Woon in Almere en werk in Amsterdam, nergens last van!! Zo goed als overal 3g en in combi met de iPhone 4 echt bizar snel!
|
|
|||
|
|||
directsales.vodafone.nl
600 bel min/sms voor 20 euro per maand inclusief internet.. Wel 2 jarig.. |
|
||||
|
||||
T-mobile
Citaat:
Dus graag even de hoera T-mobile doet het weer prima verhalen zoals van @stevenflappy! Dan weet ik of ik mijn iPhone 4 kan bestellen met gewoon weer een T-mobile abbo.
|
|||
|
|||
is het zo de t-mobile extra service op de iphone kan aanbieden zoals op hun website staat met 'hotspots" en services?
Ik hoor toch van veel kennissen van mij nog dat t-mobile vaak problemen opleverd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|