Status 3...hoe lang nog?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben zojuist overgegaan van status 2 naar status 3... Mag ik er dan vanuit gaan dat ik 'm deze week eindelijk ga ontvangen..??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Status 3...hoe lang nog??
Ben zojuist overgegaan van status 2 naar status 3...
Mag ik er dan vanuit gaan dat ik 'm deze week eindelijk ga ontvangen..?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst moet hij naar status 4 gaan, dat kan vandaag, of binnen een dag of 2, en dan moet je nog een afspraak maken. Het hangt ervan af waar je woont en of AMP die dag kan leveren. Ik zou er niet vanuit gaan dat je hem deze weekend krijgt ..maar je weet maar nooit !
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je vandaag van status 2 naar 3 bent gegaan? Of kan het ook al gisteren geweest zijn? Voorgaande weken gebeurde er in ieder geval niks op zaterdag, qua statusovergangen.
|
|
|||
|
|||
kan ook wel zijn dat het gisteren al is gebeurd...
verwacht 'm eerlijk gezegd ook niet dit weekend, maar hoop dat ik ervan uit mag gaan dat ik 'm ergens volgende week wel binnen krijg... |
|
||||
|
||||
Begin deze week heb je hem wel denk ik, woensdag ofzo!
|
|
|||
|
|||
waar kun je je status bekijiken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
donderdag is 'ie er.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe lang nog het alleenrecht T-mobile?? | iDMi | Odido (T-Mobile) | 3 | 03-09-09 14:15 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
Hoe lang moeten we nog wachten? | roy6644 | Archief | 25 | 13-12-07 18:43 |
|
|