iCenter vs T-Mobile support discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen week had ik met mijn iphone 3gs ios 4.0.0 problemen omdat een neefje waarschijnlijk JBme.com heeft opgezocht en daar de installatie heeft gestart. Verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCenter vs T-Mobile support
Afgelopen week had ik met mijn iphone 3gs ios 4.0.0
problemen omdat een neefje waarschijnlijk JBme.com heeft opgezocht en daar de installatie heeft gestart. Verder dan dat is niets op de iphone gedaan, dus geen JB en alleen dat progje op je 'home screen'. Hij merkte dat na het herstarten alles wat langzamer ging en de schermpjes paste niet meer lekker en netjes zoals het hoort. Zelf wou ik nog niets van JB weten want ik heb de iphone net, dus dacht ik er gewoon ios 4.0.1 er overheen te 'spoelen' maar daar bleef deze op hangen. Hij bleef maar herstarten en de accu wou niet meer laden. Dus ik op zondag naar iCenter maar die kon niets doen en beweerde dat mijn iphone was geJB. Maandag T-Mobile bellen voor support en die liet weten dat ik alleen maar de iphone aan moest sluiten op de pc met iTunes [deze 'zag' mijn iphone ook niet meer] en de HOME en AAN/UIT knop ingedrukt moest houden totdat iTunes de melding gaf een iphone ontdekt te hebben in 'recovery mode' iNdependence op de mac om deze uit recovery mode te halen werkte niet Toen een update gedaan naar ios 4.0.2 maar dan moet je nog alles terug zetten :-( maar wel weer een iphone die werkt. Raar dat iCenter je niet kon helpen want achteraf denk ik dat een afgebroken ios 4.0.1 update mijn unit heeft doen crashen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, recovery mode, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apple Mobile Device Support: krijg het niet ge-deinstalleerd | rubenl | iTunes | 0 | 22-06-10 15:26 |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Quickpwn 2.2 support | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 21:48 |
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! | vincentjanv | Archief | 1 | 14-11-07 23:18 |
|
|