Onbeperkt internet - tijdelijk contract discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds donderdagavond me iPhone 4, gekregen bij een t-mobile contract bij belcompany. Nu heb ik dus tot 7 september 19 belminuten gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbeperkt internet - tijdelijk contract
Hallo,
Ik heb sinds donderdagavond me iPhone 4, gekregen bij een t-mobile contract bij belcompany. Nu heb ik dus tot 7 september 19 belminuten gekregen en 19 smsjes. Maar is in dit tijdelijke contract of hoe je het ook zegt, ook onbeperkt internet opgenomen? Dat ik niet opeens een rekening van 1000,- euro heb? Zit nu thuis op het Wi-Fi netwerk. Mvg, xXbijvanckXx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, internet komt pas bij je 'gewone' contract, iemand anders zat toen al op zijn 3g verbinding maar daar kwamen extra kosten voor in rekening
|
|
|||
|
|||
Hmm das raar ik heb net ff @ internet gezeten, en kijk nu bij me (geupdate) my t-mobile en staat nog steeds bij overige kosten 0,21 cent?
|
|
||||
|
||||
0,21 cent,
Dat is waarschijnlijk van FaceTime? |
|
|||
|
|||
Heb nog niet gefacetimed, na weer een update nog steeds geen kosten in rekening gebracht? Iig staat het dan niet op mytmobile..
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen even geen gebruik maken van je mobiele internet en morgen t-mobile bellen dan weet je het zeker...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? | 90benjamin90 | Overige providers Nederland | 15 | 10-12-11 13:26 |
Onbeperkt mobiel internet | MacApp | Overige providers Nederland | 31 | 21-12-10 16:43 |
Onbeperkt internet? | Inyigo | Archief | 1 | 17-06-09 00:01 |
Welke abbo onbeperkt internet? | ilona1202 | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-04-09 22:47 |
onbeperkt internet | laura87 | Odido (T-Mobile) | 8 | 21-09-08 15:48 |
|
|