Levertijd Iphone 4 Op dit moment discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand enig idee wat de levertijd van de iphone 4 bij T-Mobile is op dit moment? -Bengt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levertijd Iphone 4 Op dit moment
Hallo,
Heeft iemand enig idee wat de levertijd van de iphone 4 bij T-Mobile is op dit moment? -Bengt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
week of 5 bij smartphoneshop kun je er vandaag nog voor 22 uur een bestellen heb je hem morge in huis met t mobile abonnement
|
|
|||
|
|||
phonehouse.nl heb je hem ook binnen een week...
|
|
|||
|
|||
T-mobile zelf geeft momenteel aan 8 tot 10 weken, maar de online shops kunnen binnen 2 dagen tot een week leveren met T-mobile abo. Dus het is maar wat je wilt. wachten of volgende week bellen
|
|
|||
|
|||
Levertijd Iphone 4 Op dit moment
12-08-2010 50 euro betaald in de iphone winkel (Arnhem) voor een Iphone4 32 Gb
09-09-2010 sms gehad dat ik hem kan ophalen. Dus dat ga ik zo doen. |
|
|||
|
|||
studentmobiel.nl krijgt ze ook regelmatig binnen, neef heeft er 1,5 week voor ongeveer moeten wachten..
|
|
||||
|
||||
Bij PDAshop.nl staat de status ook op voorraad.
|
|||
|
|||
Smartphoneshop: Vandaag besteld voor 22:00uur morgen in huis!
Levertijd dus eigen 0 dagen Gr. |
|
|||
|
|||
Ik heb net iphone 4 gehaald bij belcompany in assen terwijl ze me bij tmobile in assen vertelden dat er een wachttijd van minstens 4 week was nou bij belcompany in assen dus hadden ze een hele zending liggen. ben er nu mee aant klungelen
|
|
|||
|
|||
Nice! Ik heb die van mij 16 aug besteld. Zit vandaag op evenveel wachttijd als jij, hopelijk krijg ik ook nog een smsje...
|
|
|||
|
|||
Vandaag Iphone 4 besteld T-Mobile
Levertijd 4 weken |
|
|||
|
|||
iCentre kan je gewoon binnenlopen en met een iPhone naar keuze (16 of 32) naar buiten lopen.
|
|
|||
|
|||
Na het verliezen van mijn iPhone 3Gs, gister bij de T-Mobile shop in Arnhem een 32GB 4 besteld. Nu maar wachten... en dat duuuuurt laaaang
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube: op dit moment film niet beschikbaar | macleentje | iPad algemeen | 6 | 23-10-10 20:31 |
Iphone's van dit moment | Raggamannn | Unlock [archief] | 3 | 15-04-08 20:56 |
Nieuw topic over de diverse unlock methodes op dit moment | ArB | Archief | 4 | 09-03-08 21:39 |
Hulp nodig met een op dit moment onbruikbare iPhone | strasser | Unlock [archief] | 3 | 16-12-07 21:39 |
|
|