iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/71609-slecht-ontvangst-moet-3-weken-wachten-op-waarschijnlijke-verbetering.html)

Noisebag 22-09-10 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 566887)
Blijkbaar zijn ze me zat:

"Geachte heer Huizing,

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u vandaag een oplossing wilt aangaande uw klachten rondom het netwerk. Ik geef u graag antwoord. Ik heb uw problemen met mijn leidinggevende besproken en kan u onderstaand mededelen.

Uw contract wordt zonder kosten ontbonden en u retourneert uw iPhone aan T-Mobile.

Als u uw contract wilt laten ontbinden, verzoek ik u te bellen met T-Mobile Klantenservice via telefoonnummer 06 - 2400 1200. De medewerkers van T-Mobile Klantenservice verbinden u graag door naar de afdeling die dit voor u in orde kan maken.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annelieke Broers

T-Mobile Klantenservice BV"

Ik ben van ze af! Nu snel een contract bij KPN tekenen :)


Zag te laat dat je probleem al is opgelost, maar je hebt tog wel bij tmobile ook alle kosten die zijn gemaakt terug gevraagd he dat doen ze namelijk niet uit hun zelf.
Je kunt alle abo kosten(- de kosten buiten de bundel) aansluitkosten en alle verder gemaakte kosten terug eisen omdat hun schuld/aandeel is zich niet aan de contractuele overeenkomst te hebben kunne houden en jij derhalve schadeloos gesteld hoord te worden!

Goudvis12 10-10-10 17:48

Ik heb nu de iPhone teruggestuurd naar T-Mobile met heel veel gezeik (toestel niet binnen, toen weer wel, toen de bon weer niet aanwezig).

Dus ik heb m'n vaste abonnementskosten (29,95 per maand) terug gevraagd en de aansluitkosten. Nu zit ik bij KPN i.c.m. surf en mail extra snel voor 29,25 per maand, en woow wat een verschil!

KPN levert een lagere internetsnelheid? Het is 2 a 3 keer sneller dan T-Mobile.

24 maanden a 29,25 per maand (210 bel/sms + surf & mail extra snel) en moest nog 319 euro bijbetalen voor de iPhone 4 16GB zwart. EEN SUPER DEAL MET KPN NETWERK!

pentagram 14-10-10 10:15

verbeterd signaal
 
Ik heb begin september een email aan de MD NL van T-Mobile gestuurd. Zoals aangeraden in de thread. ik ben daarna zeer snel gebeld door technische dients T-Mobile die met mij de klachten en de signaalkwaliteit doornamen. Er is daarna actie ondernomen en ik ben herhaaldelijk teruggebeld om te vragen hoe het er voor stond. Als zodanig ben ik tevreden dat T-Mobile er inderdaad wel wat aan heeft gedaan. het signaal waar ik hier zit is nu weer terug op goed niveau!!! Ik ben tevreden.
Ik kan me wel indenken dat het soms moeilijk is om T-Mobile zover te krijgen om actie te ondernemen. Ook dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik vrees echter dat het bij de ander telecomjongens niet anders zal zijn........ Overigens, ik vermoed dat het slechtere bereik te maken heeft met de omschakeling naar het "vernieuwde" netwerk van T-Mobile en dat we daarom slechter bereik links en recht hebben. Ik blijf positief!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.